خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

باید با تدبیر و اصلاح الگوی مصرف در حفاظت از منابع آبی تلاش کنیم

همدان-فرماندار شهرستان نهاوند باید با تدبیر و تغییر و اصلاح الگوی مصرف با استفاده بهینه از منابع آبی موجود در حفاظت از منابع آبی و رفع دغدغه روستائیان تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۰۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در بازدید میدانی از روستاهای بخش زرین دشت با اشاره به مشکلات کشاورزان در رابطه با استفاده از آب رودخانه و چاه برای آبیاری اراضی خود اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی ما در شهرستان بحث بحران آب و تقسیم حقابه بهره برداران است و یکی از اولین مطالبات بحقی که عموم مردم و بویژه کشاورزان در سطح شهرستان از ما و مسئولین ذیربط دارند؛ بحث آب شرب و آب کشاورزی است.

وی تاکید کرد: باید با تدبیر و تغییر و اصلاح الگوی مصرف با استفاده بهینه از منابع آبی موجود در حفاظت از منابع آبی و رفع دغدغه روستائیان تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند در بازید از پروژه آبرسانی و حفر چاه آب آشامیدنی روستای توانه نیز از کشاورزانی که زمین برای حفر چاه اهدا کردند، تقدیر کرد و بر ضرورت اتمام این پروژه در راستای احقاق مطالبه مردم روستای توانه تاکید کرد.

وی عنوان کرد: عملیات حفر چاه آب شرب روستای توانه با همکاری نیروی انتظامی و مصوبه شورای تامین شهرستان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اراضی این روستا آغاز شده است و با حفر چاه مذکور و در ادامه اجرای خط برق، خط انتقال و تجهیز آن، مشکل چندین ساله این روستا با جمعیت ۳۵۰۰ نفری رفع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار