خبرهای داغ:
فرماندار ملایر:

خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند

همدان-فرماندار ملایر خانواده شهید نظری ودیگر خانواده‌های معظم شهدا را در این روزها چشم و چراغ ملت دانست و گفت: ملایر شهر وحدت، شهر یک هزار و ۱۰۰ شهیدسرافراز و هزار فانوس است که همواره پشت سر ولایت ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۹۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید پاسدار علی نظری در شهرستان ملایر با بیان اینکه با پشتیبانی این ملت، انتقامی سخت و پشیمان کننده از قاتلان شهدای مدافع امنیت خواهیم گرفت، اظهار کرد: انتقام ما برای خون‌های پاک ریخته شده از اشرار و آشوبگران که اتاق فکر کثیف‌شان از واشنگتن تا لندن، برلین و پاریس، تا ریاض و تل‌آویو گسترده شده است، قطعی و پشیمان کننده است.

وی افزود: انتقام ما از اراذل و اوباش، اشرار، آشوب‌طلبان و جانیانی که دستشان به خون مردم تهران، اصفهان، شیراز و ملایر آلوده شده است، قاطع است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بار دیگر با شهادت مدافع امنیت شهید علی نظری، ملایر در هفت آسمان درخشید و خورشید شهادت و عزت در آسمان به نام ملایر طلوع کرد.

وی با بیان اینکه شهید نظری ما را دوباره روسفید کرد، بیان کرد: باور داریم که از هم اکنون شهید نظری مهمان سیدالشهدا(ع) است و ما و همه همرزمان این شهید سرافراز دیدند که چه حماسه‌ها آفرید.

فرماندار ملایر ادامه داد: به خاطر داشتن علی و علی‌ها، در این چند هفته تمام کوچه‌ها و خیابان‌های شهر امن بود و این عزت ابدی بر مردم ملایر و ایران مبارک باد.

وی خانواده شهید نظری و دیگر خانواده‌های معظم شهدا را در این روزها چشم و چراغ ملت دانست و گفت: ملایر شهر وحدت، شهر یک هزار و ۱۰۰ شهیدسرافراز و شهر هزار فانوس است که همواره پشت سر ولایت ایستاده است.

اسماعیلی اظهار داشت: به رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنیم ملایر تا ابد پای حکومت و ولایت امیرالمومنین(ع)، پای کار تنها حکومت شیعه عالم و پای این پرچم و جمهوری اسلامی ایران که حرم و خیمه‌گاه حضرت سیدالشهدا(ع) است، می‌ماند.

* تامل و مماشات با کسانی که می‌خواهند خون جوانان ما را بریزند، بس است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز نه فقط پدر شهید نظری بی‌پسر شد، بلکه همه مردم ملایری داغدار شدند.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه داغ شهید نظری، جوان رشید، غیور، مردمی، انقلابی و ولایت‌مدار ملایری را تلنگری از شرق تا غرب عالم دانست و بیان کرد: ما اثبات کردیم در هر شرایطی که دشمنان برای ملت ایران ایجاد کنند، از هدف‌مان کوتاه نمی‌آییم و پای ولایت ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به هوشیاری و تلاش شهید نظری در حدود ۴۰ شبانه‌روز برای ایجاد امنیت، افزود: شهید نظری برای بریدن دست جنایتکاران شهید شد و امروز مهمان شهیدانی همچون سردار شهید سلیمانی، حاج حسین همدانی و شهید ابراهیم‌خانی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ همیشه تکرار می‌شود تا گاهی بادی بوزد و خس و خاشاک این درخت تنومند انقلاب بریزد.

آزادیخواه خطاب به جوانان، نوجوانان و دانش آموزان تاکید کرد: صف خود را از کسانی که می‌خواهند شما نباشید، جدا و نسبت به آنها اعلام انزجار کنید.

به گفته وی، امثال داعش اگر فرصت به دست آوردند، لحظه‌ای به ما هم رحم نمی‌کنند، همانطور که در حرم شاهچراغ در یک لحظه ۱۵ نفر از هموطنانمان را به شهادت رساندند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس خواستار برخورد قاطع با عاملان این اتفاقات شد و تاکید کرد: تامل و مماشات با کسانی که می‌خواهند خون جوانان ما را بریزند، بس است.

وی با انتقاد از سکوت سلبریتی‌ها، ورزشکاران و مدعیان حقوق زن در این شرایط، افزود: این مردم همان ملتی هستند که ادعا می‌کنید مدافع آنها هستید، پس به جای فرار، از آنها دفاع کنید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات