خبرهای داغ:

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه معرفت شهر ورزنه

به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در دبیرستان معرفت شهرستان ورزنه با حضور جناب آقای اصغری،جناب سرهنگ محسنی،حجت الاسلام و المسلمین احمدی و جناب آقای قاسمی زنگ استکبار ستیزی نواخته شد، در این مراسم از فرهنگیان و دانش آموزان دعوت شد تا در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شرکت کنند و حضور پر شور و حماسی داشته باشند و در ادامه گلزار شھیدان مدافع وطن و حریم ولایت با حضور دانش آموزان مدرسه حاتمی غبار روبی شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۹۲
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج شھرستان ورزنه ؛ در یازدهمین روز از آبان ماه سال ۱۴٠۱، زنگ استکبارستیزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در دبیرستان معرفت شهر ورزنه با حضور جناب آقای اصغری، مدیر محترم آموزش و پرورش، جناب سرهنگ محسنی، فرمانده محترم بسیج دانش آموزی، حجت الاسلام و المسلمین احمدی، معاون محترم تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج، جناب آقای قاسمی، معاون محترم پرورشی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش به صورت نمادین نواخته شد. 

 در این مراسم، پس از قرائت زیارت پر فیض عاشورا، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، نسبت به حامیان تروریسم و استکبار خصوصا آمریکا، اعلام انزجار شد. 

 در این برنامه رزمنده دفاع مقدس آقای تقیان به تجدید خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند و آقای اصغری، مدیر آموزش و پرورش، طی سخنانی از همه دانش آموزان و فرهنگیان گرانقدر برای حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آوردند. 

 در پایان مدیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین شیاسی امام جمعه شهر ورزنه، جناب سرهنگ محسنی، فرمانده بسیج دانش آموزی، حجت الاسلام والمسلمین احمدی، معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج، و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش به همراه هنرجویان هنرستان حاتمی به غبار روبی از مزار شهدای شهر ورزنه پرداختند و با ایشان بر سر ایستادگی بر آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار