خبرهای داغ:
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عصبانیت آمریکا از توفیقات نظام در حوزه دین مداری/ به راه انداختن جنگ فرهنگی و سیاسی با موضوع ارزش‌های مردم توطئه جهان استکبار است

سردار سیاری: طراحی جنگ ترکیبی به راه انداختند علاوه‌بر جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، جنگ امنیتی، ادراکی، عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای را ایجاد کردند دشمن در چند جبهه می‌جنگد جبهه‌ای که در این جنگ اضافه کرد جنگ فرهنگی و سیاسی با موضوع ارزش‌های مردم است.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۷۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان اظهار داشت: فتنه کنونی تشابه به جنگ احزاب دارد در این جنگ بود که کفر همه توان و امکاناتش را بکار گرفت برای از بین بردن دین خدا و عواملی همچون امداد‌های الهی باعث شکست دشمن شد اگر در محاسبات فقط مادیات را در نظر بگیریم و امداد‌های الهی را نادیده بگیریم حتما دچار خطای محاسباتی می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ احزاب مدیریت دقیق و برنامه‌ریزی دفاعی پیامبر (ص)، دلاوری و شجاعت امام علی علیه‌السلام و پایمردی مسلمانان باعث شد مشرکان شکست بخورند و به اهدافشان نرسند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه افزود: امروز در نظام جمهوری اسلامی می‌بینیم مشرکین، منافقین و تمام دنیا بر علیه نظام اسلامی و در مقابله با دین خدا ایستاده‌اند و ما به عینه مدیریت‌های دقیق و به‌جای ولی امر مسلمین، امداد‌های الهی، دلاورمردی‌هایی همچون سردار سلیمانی و پایمردی‌های مردمی مسلمان را می‌بینیم.

وی یادآور شد: این فتنه‌ از روی کار آمدن بایدن رییس‌جمهور آمریکا توطئه‌چینی آن آغاز شد و همراهی همه ضدانقلابی‌ها را با خود بدنبال داشت، اما به هیچ کدام از اهدافشان نرسیدند و سیاست‌مداران آمریکایی اذعان کردند ایران نه‌تنها امنیت داخلی دارد بلکه امنیت تمام منطقه را تامین می‌کند درحالی‌که همه توطئه‌ها را به کار گرفتیم.

سردار سیاری گفت: امروز دموکرات‌ها نگاهشان به این است که علاوه‌بر جنگ اقتصادی باید جنگ فرهنگی و سیاسی به راه بیندازند و از توان نیرو‌های داخلی برای براندازی نظام استفاده کنند، و این را در دستور کار قرار داده‌اند که باید تمرکز بر نخبگان جامعه و نفوذ در جامعه دانشگاهی را دنبال کنند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی علیه کشورمان به راه انداختند به طوریکه علاوه بر جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، یک جنگ امنیتی، ادراکی، عملیات روانی و رسانه‌ای را ایجاد کردند؛ دشمن در چند جبهه می‌جنگد جبهه‌ای که در این جنگ اضافه کرد جنگ فرهنگی و سیاسی با موضوع ارزش‌های مردم است و تخریب دین‌مداری و ارزش‌های ایرانی هدف اصلی فتنه گران است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه افزود: لیدر‌ها و سران فتنه عنوان کردند که سه ساحت برای نظام اسلامی با عنوان کارآمدی، مردم‌سالاری و دین‌مداری مطرح است و ما در فتنه‌ها ساحت نظام مردم‌سالاری و کارآمدی را تخریب کردیم و ساحت مهم دیگر دین‌مداری و ارزش‌های ایرانی است که در این فتنه حمله ما را در بحث دین‌مداری و ارزش‌های نظام است و باید آن را تخریب کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب مسئله حجاب را انتخاب کردند عنوان کرد: سران فتنه بیان کردند " حجاب می‌تواند موتور پیش‌برنده‌ی تغییر اجتماعی نظام باشد، حجاب می‌بایستی مرکز ثقل همه اعتراضات قرار بگیرد و نیز حجاب مؤلفه‌ای است که امروز نظام نمی‌تواند از آن بگذرد و نمی‌تواند به‌خوبی اجرا کند " پس همه ظرفیت‌ها را بر علیه آن به کار گرفتند و محیطی برای فتنه فرهنگی دانشگاه را انتخاب کردند.

سردار سیاری با بیان اینکه دشمنان از سال گذشته برنامه‌ریزی برای این فتنه داشته‌اند گفت: فتنه گران از اول مهر ۱۴۰۱ بخشی از ماموریت حجاب و جریان دیگری با موضوع مسایل صنفی را دنبال کردند با چهار گام بیانیه، اعتراض، اعتصاب و اغتشاش و بدنبال این بودند کاری کنند که مردم هم کف خیابان‌ها بیایند.

وی بیان کرد: قراربود در آذرماه مرحله دوم اغتشاش اتفاق بیفتد، اما برنامه‌هایشان به دلیل حادثه مهسا امینی جلو افتاد و آمریکایی‌ها که به‌شدت از نظام اسلامی عصبانی بودند به دلیل شکست‌های مفتضحانه پی‌درپی که در منطقه خوردند و اخیراً در انتخابات عراق به اهدافشان نرسیدند باوجود هزینه‌های فراوانی که کردند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: در همین چند ماه سال جاری در حوزه دین‌مداری و ارزش‌هایی که آمریکایی‌ها به‌شدت از آن عصبانی هستند توفیقات بزرگی حاصل شد همچون اتفاق بزرگ عید غدیر در تهران که به‌صورت خودجوش و مردمی بیش‌از سه میلیون نفر به کف خیابان‌ها آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان اربعین یک حرکت عظیم مردمی شکل گرفت باوجود این‌که تمام تلاششان را بکار برده‌اند که عراق را ناامن کنند و جریان اختلاف بین شیعه را شروع کرده‌اند و درگیری‌ به راه انداختند، اما امداد‌های غیبی در کار بود و با فتوای یک مرجع شیعه همه نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد و نیز با اجرای سرودی در پایگاه بسیج روستایی موج بین‌المللی ایجاد می‌کند.

سیاری با اشاره به وجود سختی‌ها در جنگ اقتصادی افزود: توفیقات اخیر دولت در برنامه جراحی مسئله اقتصادی بحث کوچکی نبود که با کمترین تکان‌های اجتماعی صورت گرفت؛ ما درگیر جنگ تمام‌عیار  اقتصادی هستیم کار سختی است در شرایطی که به علت جنگ روسیه و اوکراین با افزایش قیمت‌ها ناشی در دنیا مواجه شدیم اما با تعاملات با کشور‌های منطقه‌ای و امروز در بحث صادرات و ترانزیت رشد داشتیم.

وی بیان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های دنیا با ضدانقلاب‌ها پیمان و وحدتی بر علیه ما بستند و ما با جبهه‌های مختلفی در این فتنه روبرو هستیم؛ فتنه فرهنگی، سیاسی، سبک زندگی، امنیتی، جنگ اقتصادی، جنگ ادراکی و عملیات روانی سازمان‌یافته در فضای مجازی بر علیه نظام اسلامی انجام می‌دهند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: هزینه‌های این جنگ ترکیبی بر علیه نظام جمهوری اسلامی را از عربستان‌سعودی و رژیم صهیونیستی می‌گیرند و آمریکا، انگلیس و آلمان نیز نقش دارند اما علی‌رغم این تهاجم همه‌جانبه و جنگ ترکیبی دشمن برعلیه نظام اسلامی، مؤلفه مدیریت رهبری، پایداری مردم، رشد فرهنگی و دین‌مداری مردم را در این سال‌ها شاهد هستیم.

وی بیان کرد: ما به‌عنوان پاسدار این انقلاب امروز وظیفه سنگینی داریم ما امروز دو ایران، ایران در فضای حقیقی و ایران در فضای مجازی داریم جوان ما که ده سال از عمر خود را در فضای مجازی زندگی کرده‌است برداشت او از ایران در فضای مجازی است جوانان در فضای مجازی با دروغ و کذب و شایعه بر علیه مقدسات زندگی می‌کند.

سردار سیاری گفت: باید خدای خود را شکر کنیم در چنین شرایطی توفیق پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما داده‌است و مهم‌ترین وظیفه‌ای که داریم پاسداری از نظام و سرمایه اجتماعی نظام است.

وی در پایان عنوان کرد: کار پژوهشی که از مرکز انجام داده‌اند این‌ است که خراسان‌جنوبی در اغتشاشات سال ۹۸ با موضوع اقتصادی باوجود این‌که از لحاظ اقتصادی منطقه محروم کشور است حضور نداشتند، چون مردم این استان در دین‌مداری و پای‌بندی به ارزش‌ها شاخص هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها