فرمانده سپاه میانه:

امروز بسیج با صلابت تر و مقتدرتر از همیشه در برابر استکبار ایستاده است

تبریز- فرمانده سپاه میانه با تبریک هفته استکبارستیزی و پدافند غیرعامل، گفت: امروز بسیج با صلابت تر و مقتدرتر از همیشه در برابر استکبار ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۰۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در رزمایش سه روزه گردان امام حسین(ع) با بیان ناکامی های دشمن در فتنه اخیر، سنگ پرانی های دشمن به سمت قطار پرشتاب انقلاب را اقدامی واهی و بی نتیجه توصیف کرد.

وی اظهار داشت: امروز انقلاب در اوج اقتدار و افتخار است و نیروهای انقلابی هرگز نخواهند گذاشت، این کینه توزی ها و سنگ اندازی ها، بی پاسخ بماند.

  محمدی استکبار را زخم خورده انقلاب و عاجز در مقابله مستقیم با آن دانسته و ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی، پوزه استکبار در منطقه و جهان به خاک مالیده شده است و نشانه های شکست و نابودی او آشکارتر شده است و لذا از هر حربه ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب فروگذار نمی کند.

 وی با بیان اینکه مسئله حجاب و اقتصاد و ... مسائلی جزئی برای رسیدن به اهدافی بزرگ است، متذکر شد: ملت باید هوشیار باشند که هدف نهایی آنها نابود کردن انقلاب، تجزیه ایران و غارت منابع غنی کشور است.

محمدی اضافه کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس با دستانی خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادیم و نگذاشتیم وجبی از خاک کشورمان جدا شود، اکنون نیز به برکت سپاه و بسیج و نیروهای مسلح قوی، باایمان و مقتدرمان تا نابودی کامل استکبار، پیش رفته و استخوانهایش را خُرد خواهیم کرد.

امروز بسیج با صلابت تر و مقتدرتر از همیشه در برابر استکبار ایستاده است

   رزمایش و تمرینات تاکتیکی گردان امام حسین(ع) میانه با هدف حفظ انسجام و آمادگی بسیج برای مقابله با هر گونه زیاده خواهی های دشمن، در منطقه عمومی شهر آچاچی میانه برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار