خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

ضرورت تهیه و انتشار محتوا‌هایی با موضوع استکبار ستیزی در رسانه‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تهیه و انتشار محتوا‌هایی با موضوع استکبار ستیزی در رسانه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۹۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طالبی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، به تشریح تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در راستای ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی گفت.

 

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت‌های رسانه ای، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، ایجاد جنگ‌های نیابتی و گروهی و به مقابله با ایران قوی برخاسته است.

 

طالبی افزود: امید دشمن در این فتنه‌های اخیر به مناسبت‌های جعلی آبان ماه همچون روز کوروش و هفته پادشاهی بود که راه به جایی نبرد و زمین گیر شد.

 

معاون استاندار با بیان این که ما باید از ظرفیت مناسبت‌های ملی آبان ماه به درستی استفاده کنیم، اظهار داشت: یکی از مناسبت ها، سیزدهم آبان ماه است که با سه واقعه مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام (ره) و شهادت دانش آموزان انقلابی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

طالبی با اشاره به عنوان یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی تأکید کرد: انتظار این است که رسانه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار، چهره واقعی استکبار را برای مردم تشریح نمایند.

 

وی، روشنگری و دعوت آحاد ملت به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را از دیگر وظایف رسانه‌ها در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: لازم است در این فرصت باقی‌مانده تا روز ۱۳ آبان، با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تیم‌های اندیشه ورز رسانه‌ای و فرهنگی تشکیل شود.

 

وی افزود: باید از ظرفیت این دو تیم در تهیه محتوا‌های فرهنگی و محصولات رسانه‌ای مناسب جهت انتشار در بشتر رسانه‌های استان استفاده شود.

 

معاون استاندار، تشریح وقایع تاریخی مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان را نیز ضروری خواند و گفت: تبیین طرح کاپیتولاسیون و مصادیق اجرای آن با استفاده از مستندات موجود و مصاحبه با مردم به ویژه اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان از جمله کار‌هایی است که رسانه‌ها می‌توانند انجام دهند.

 

طالبی با تأکید بر فضاسازی مناسب ویژه این ایام، تصریح کرد: لازم است بیلبورد‌های شهرداری و فضای اطلاع رسانی دستگاه‌ها به موضوع ۱۳ آبان و اهمیت استکبارستیزی اختصاص یابد.

 

وی با اشاره به جریانات اخیر کشور، متذکر شد: مردم باید بدانند که گروه تکفیری داعش ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

معاون استاندار تأکید کرد: یکی از دلایل امکان ورود عامل ترور شهدای شاهچراغ، مشغول‌سازی نیرو‌های انتظامی و امنیتی در تجمعات و آشوب‌های خیابانی بود که سبب شد از مأمویت اصلی خود که تأمین امنیت کشور است، فاصله گرفتند، لذا این موضوع مهم باید توسط رسانه‌ها تبیین شود.

 

طالبی بر اطلاع‌رسانی دقیق درخصوص بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای روشنگری و افشای لایه‌های پنهان و دقیق بودن برنامه‌های معاندین و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در موضوع فوت مهسا امینی نیز تأکید کرد.

 

وی بیان کرد: موضوع مظلومیت زنان و کودکان بیگناه در حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) نیز باید تبیین و اطلاع رسانی شود.

 

طالبی متذکر شد: جای بسی خرسندی و افتخار است که دشمنان از تمام توان و استعداد خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، اما همه برنامه ریزی‌های آنان همواره با شکست‌های خفت باری روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار