خبرهای داغ:
گردان ۱۰۳ امام حسین(علیه السلام) برگزار کرد:

برنامه عملی تمرین رزم تاکتیکی بسیجیان گردان۱۰۳ امام حسین(علیه السلام)

به منظور آمادگی و افزایش توان رزم برنامه عملی تمرین تاکتیکی بسیجیان گردان ۱۰۳ امام حسین (علیه السلام) با حضور مربیان مجرب و پایوران این گردان در محل اردوگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مورچه خورت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۲۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به منظور آمادگی و افزایش توان رزم برنامه عملی تمرین تاکتیکی بسیجیان گردان ۱۰۳ امام حسین (علیه السلام) با حضور مربیان مجرب و پایوران این گردان در محل اردوگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مورچه خورت برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: این اردو در محل اردوگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در شهر مورچه خورت برگزار شد، در ابتدا فراخوان برای کلیه نیروها زده شد و سپس تجهیز شدن و از محل مجموعه شهید قوچانی به طرف اردوگاه حرکت و در ادامه برنامه توجیهی برای همه نیروهای بسیجی و رسمی به همراه چند برنامه عملیاتی که در طول سال به صورت تئوری برگزار شده بود در این اردو به صورت عملی اجرا گردید.

این فرمانده افزود: در این برنامه رزمندگان و بسیجیان گردان با لباس مصوب نظامی در اردو حضور داشتند، در این برنامه عملی تمرین تاکتیکی عملیاتهای گشتی شناسایی و گشتی رزمی و اجرای عملیات ضد هلی برن و عملیات کمین اجرا گردید در ادامه بازرسانی از لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین (علیه السلام) با حضور و بازدید از نیروها شاهد اجرای عملیات های مختلف اجرا شده در این اردو بودند.

وی خاطر نشان کرد؛ با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و عقیدتی مثل برگزاری نماز جماعت زیارت عاشورا دعای کمیل دعای عهد و سخنرانی روحانی بسیجی در رابطه  برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار