زنگ استکبارستیزی در عجب شیر به صدا درآمد

تبریز- همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور امام جمعه عجب‌شیر و جمعی از مسئولان این شهرستان زنگ استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه «محدثه» نواخته شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۸۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه عجب‌شیر در این آیین با گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: شهید فهمیده؛ نوجوان ۱۳ ساله در جنگ تحمیلی با شجاعت بسیار نارنجک به کمر بست و زیر تانک دشمن رفت و با گذشتن از جان خود، پیروزی و حماسه آفرید.

حجت‌‌الاسلام محمود شربیانی هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس را آشنایی دانش آموزان با اهمیت مسئله استکبارستیزی و آگاهی بیش‌تر آن ها با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و افزود: نسل جدید به ویژه دانش آموزان باید در مقابل ترفندهای دشمن در تهاجم فرهنگی با هوشیاری عمل کند.

وی ادامه داد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نمادی برای نسل نوجوان و جوان است که راه‌ها و شیوه‌های ضربه‌زنی دشمن به ملت ایران را بشناسند و منافذ ورود و آسیب دشمنان را ببندند.

حجت‌الاسلام شربیانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم است و همه باید از آرمان‌های والای شهیدان محافظت کنیم.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان عجب‌شیر نیز در این برنامه دانش آموزان را آینده‌سازان ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دانش آموزان باید به عنوان آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی ایران پاسدار خون شهیدان باشند.

عباس ممقانی؛ افزود: دانش آموزان و فرهنگیان در برهه‌های مختلف تاریخ معاصر به‌ویژه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثر و بسزایی ایفا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار