خبرهای داغ:

هدف از گشت های محله محور برقراری امنیت و آرامش است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) گفت: یکی از عرصه‌های مهم بحث ایجاد امنیت و آرامش در حوزه استحفاظی است که باید انجام گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۹۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ گشت محله محور و شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه با هدف برقراری امنیت در سطح روستا از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۴ برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در خصوص اهمیت اجرای گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاه و بسیج به عنوان خادم مردم چه شهرها و روستاها باید در تمام عرصه‌ها سبقت بگیرید و کارها چه فرهنگی و چه علمی و کمک‌های مومنانه، باید در راستای رسیدگی به اهالی روستا باشد که بتوان رضایت مردم را کسب کرد.

او افزود: یکی از عرصه‌های مهم بحث ایجاد امنیت و آرامش در حوزه استحفاظی است که باید انجام گیرد. بسیجیانی که در این طرح مشارکت دارند از خود محله ها هستند و آشنایی خوبی نسبت به منطقه خود دارند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: امید است با بهره‌گیری از این آموزش‌ها گشت‌های رضویون پایگاه‌ها باعث ایجاد امنیت گسترده در سطح روستا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار