خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان با صدور اطلاعیه‌ای خبر داد

دستگیری قاتل مدافع امنیت، پاسدار شهید «علی نظری» در ملایر

همدان- روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری قاتل مدافع امنیت، پاسدار شهید علی نظری کمتر از ۱۲ ساعت توسط نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۴۲
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری قاتل مدافع امنیت، پاسدار شهید علی نظری کمتر از ۱۲ ساعت توسط نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی استان همدان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به‌دنبال شهادت یکی از پاسداران سپاه شهرستان ملایر که در ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۴ آبان ماه در اغتشاشات و حین عملیات تعقیب و گریز روی داد بلا‌فاصله عملیات شناسایی متهمان آغاز شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: در یک کار اطلاعاتی و امنیتی استان پنج نفر از عوامل ترور سرگرد پاسدار شهید علی نظری دستگیر و بازداشت شدند و چهار نفر دیگر شناسایی و پیگیری برای دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

در این اطلاعیه آمده است: سازمان اطلاعات سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تشکر از دسته‌های اطلاعاتی و امنیتی استان از کمک و همراهی فراجا؛ اداره اطلاعات و دادگستری استان در انجام این مأموریت تقدیر و تشکر کرد و از مردم عزیز استان درخواست دارد، اخبار و اطلاعات خود را به صورت ۲۴ ساعته به شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه اطلاع‌رسانی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار