مدیرعامل شرکت کالا کودک:

ممنوعیت واردات برخی کالا ها سبب رشد صنایع داخلی شد/ هیچ خللی در زمینه تولید نداشته ایم

مدیرعامل شرکت کالا کودک گفت: ناآرامی های اخیر تاثیری بر روند تولید صنایع در کشور نداشته و تنها در خصوص برخی مراکز عرضه کالاهای تولیدی آن هم به سبب یک ناامنی مقطعی مشکلات جزئی به وجود آمد.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۵۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، قاسمیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بزرگرین سرمایه در کشور موضوع امنیت در عرصه های مختلف است.

قاسمیان با بیان اینکه بی توجه به حواشی کشور مشغول رشد و پیشرفت در زمینه کاری خود هستیم گفت: وظیفه ای که بر عهده صنایع گذاشته شده بسیار سنگین است زیرا وظیفه داریم با نوآوری و خلاقیت زمینه رشد و پیشرفت اقتصادی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ناآرامی های اخیر تاثیری بر روند تولید صنایع در کشور نداشته و تنها در خصوص برخی مراکز عرضه کالاهای تولیدی آن هم به سبب یک ناامنی مقطعی مشکلات جزئی به وجود آمد.

مدیرعامل شرکت کالا کودک تاکید کرد: اتکا به توان داخلی و ایجاد امیدآفرینی در مجموعه های صنعتی، رشد بسیار خوبی را در شش ماهه نخست برای صاحبان صنایع به وجود آورده است.

قاسمیان عدم وابستگی به خارج از کشور را در خصوص تامین برخی تجهیزات را یکی از دلایل رشد عنوان کرد و افزود: به همت متخصصان ایرانی در بسیاری از صنایع دیگر نیاز به تامین تجهیزات و یا ماشین آلات اداری از خارج کشور نداشته و می توانیم نیاز خود را از درون کشور تامین کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت ماشین الات پیشرفت داخلی به کیفیت محصولات تولیدی کمک شایانی کرده است گفت: امروزه شرکت های دانش بنیان و صنعتی با تامین نیاز خود از داخل ، مسیر واردات های غییرضروری را بسته است.

مدیرعامل شرکت کالا کودک ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بسیاری از مجموعه تولیدی که به دلایل اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل بودند به صورت قوی و جدی به مسیر تولید محصوا بازگشته اند.

قاسمیان خاطرنشان کرد: با ورود کالاهای وارداتی بی کیفیت و هزینه ارزی بسیار، واحدهای صنعتی در رقابت با آنها دچار ضرر میشدند اما همان صنایع امروز با توسعه نگاه به ظرفیت های داخل و ایجاد مشوق های فراوان توانسته اند با پیشرفت قابل قبولی مواجه شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار