رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان آذربایجان شرقی:

اجرای برنامه های مختلف بمناسبت 13آبان در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان آذربایجان شرقی گفت: ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان استان برنامه های مختلف و متنوعی را برای اجرا در سطح استان تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۵۷
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری ضمن اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری 13 آبان در شکل گیری و تثبیت انقلاب اسلامی، این روز تاریخی را نقطه عطفی در تاریخ ایران خواند و تبیین حوادث و اتفاقات 13 آبان برای نسل جوان و نوجوان را ضروری خواند.

وی از برنامه ریزی برای بزرگداشت هرچه باشکوه تر این مناسبت در استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: امسال با هماهنگی های انجام یافته، برنامه های تبیینی در دستور کار این ستاد است و از همین رو، برنامه هایی همچون فراخوان مسابقات فرهنگی هنری، انشاء نویسی، کتاب خوانی، فیلم کوتاه، کاریکاتور، شب شعر دانش آموزی در مدارس ویژه دانش آموزان با موضوعات مرتبط با استکبار جهانی، برگزاری نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی ویژه دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری سلسله نشست های بصیرتی و جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری گفتمان سیاسی ویژه دانش آموزان و خانواده ها در این ایام در سطح آذربایجان شرقی توسط نهادهای مختلف اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری همچنین یکی از برنامه های بزرگداشت یوم الله 13 آبان را تجلیل از خانواده های شهدای دانش آموز در سطح استان معرفی کرد و از تبیین رخدادهای یوم ا... 13 آبان در منابر محلی یا چهره به چهره در سطح استان توسط روحانیون طرح هجرت خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار