خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ملاک انسانیت حق گرا بودن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ملاک انسانیت حق گرا بودن است.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۹۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند، ضمن تبریک ایام ربیع الاول و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین تبریک هفته تربیت بدنی گفت: ارزش انسان در محنت‌ها، فتنه‌ها و بلا‌ها بدست می‌آید و خداوند متعال این وقایع را جزو برنامه‌های زندگی قرار داده است  تا همه انسان‌ها را آزمایش کند.

وی افزود: ملاک انسان بودن حق گرا بودن است و عبودیت یعنی در بند خداوند بودن.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بسیاری از بیماری‌ها روح انسان را بیمار می‌کند افزود: یکی از بیماری‌ها کفر به معنی پوشاندن و ندیده گرفتن و پایمال کردن است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود:حرص هم یک بیماری است که جنگها، قتل‌ها و جنایت‌ها برای بیماری آن بوجود می‌آید.

وی گفت: حرص ان چیزی است که انسان بخاطر آن دزدی میکند، دانشمندان هسته‌ای را به شهادت می‌رساند و هموطن خود را می‌کشد.

نماینده ولی فقیه در استان، استکبار را یکی از اصول کفر عنوان کرد و گفت: وقتی این بیماری‌های روحی جمع می‌شود تبدیل به استکبار جهانی می‌شود و شروع به قتل و غارت می‌کند.


حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: باید خود را در برابر این بمیاری‌های روح واکسینه کرد تا شکار دروغ‌ها و تحریف‌های استکبار جهانی نشویم.


وی با بیان اینکه در چند روز ۱۷ هزار دروغ رسمی گفته شده است که باید در برابر آن هشیار باشیم گفت: روزی وجدان‌های خفته بیدار می‌شوند و باید پاسخگو باشند.


خطیب جمعه بیرجند گفت:کسانی که مسجد و قران خداوند را آتش می‌زنند و بیت المال را تخریب می‌کنند قبل از اینکه در دادگاه الهی بازخواست شوند بیدار شوند و توبه کنند چرا که دچار عذاب وجدان خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار