خبرهای داغ:
سردار فرجی:

شهدای مدافع حرم همدان با مظلومیت شهید شدند/ حرف و عمل شهدا یکی بود

همدان_مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه شهدای مدافع حرم همدان با مظلومیت شهید شدند، گفت: مصطفوی به مانند شهید حججی به شهادت رسید، اما ما در شناساندن این شهید به کشور کوتاهی کرده ایم.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۱۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
شهدای مدافع حرم همدان با مظلومیت شهید شدند/ حرف و عمل شهدا یکی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای مدافع حرم گردان ۱۵۴ تکاور حضرت علی اکبر (ع) که در گلزار شهدای همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهدای مدافع همدان بسیار ارزشمند هستند که نباید فراموش کنیم که زحمات زیادی کشیدند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع همدان زمان شهادت فرزند کوچک داشتند، گفت: سطح سواد شهدای مدافع حرم از لیسانس به بالا بود.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه شهید مجتبی کرمی دلسوز، با محبت و با اخلاق‌ترین پاسدار بود، افزود: شهید شوهانی مودب‌ترین پاسدار‌ها بود به طوری‌که برای دیگر پاسدار‌ها الگو بود.

وی با تأکید بر اینکه شهید سید میلاد مصطفوی بهترین بسیجی ما بود، گفت: سید میلاد مصطفوی ۱۰ سال در اردو‌های راهیان نور زحمت کشید تا بتواند به عنوان خادم و مدافع حرم در سوریه شرکت کند.

سردار فرجی با بیان اینکه شهید صانعی یک مربی ورزشی بسیجی ارزشمندی بود، ادامه داد: بسیاری از نوجوانان و جوانان تربیت شده این شهید بزرگوار هستند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم همدان با مظلومیت شهید شدند، تصریح کرد: شهید سید میلاد مصطفوی به مانند شهید حججی به شهادت رسید، اما ما در شناساندن این شهید به کشور کوتاهی کرده ایم.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما در هر جایگاهی که هستیم در مقابل شهدا مسئول هستیم، گفت: دشمن در ۴۰ سال گذشته همه تلاش خود را کرده که به ایران ضربه بزند، اما همه نقشه‌های او با شکست مواجه شده است.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در ۱۰۰ سال گذشته هیچ تروری انجام ندادند فقط شهید سردار سلیمانی را ترور کردند که اگر از عواقب آن با خبر بودند این کار را هم نمی‌کردند چرا که با شهادت حاج قاسم شکست بزرگی نصیب‌شان شده است.

سردار فرجی با بیان اینکه این مملکت صاحب دارد، جوانانی دارد که با اقتدار هستند، ولی مظلوم هستند، ابراز کرد: ما بسیار قدرتمند هستیم، ولی نمی‌خواهیم از اقتدارمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور مطرح کرد: مسئولین به ویژه نیروی انتظامی که ما از آن‌ها تشکر می‌کنیم تلاش کردند، آن‌ها اقتدار دارند، اما مظلوم هستند و در کف خیابان تلاش می‌کنند به آن افرادی که بدگویی می‌کنند هم آسیب نرسد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در اتفاقات اخیر بسیجی و نیروی نظامی آسیب دیدند، اما آسیب نزدند، عنوان کرد: هنر انقلاب اسلامی این است.

وی با اشاره به اینکه مدافعین حرم به کمک نیرو‌های عراق رفتند که خانواده‌های آن‌ها به اسارت نروند به عراق امنیت بخشیدند، یادآور شد: در حال حاضر این مناطق پاتوق اسرائیلی‌ها و کوموله شده است.

سردار فرجی با تأکید بر اینکه ما کشور قدرتمندی هستیم، عنوان کرد: دشمن تمام تلاش و خباثت خود را با عوامل داخلی برای ضربه زدن کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بازیگران، بازیکنان ورزشی با بیانات و اقدامات خود آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، گفت: این افراد خائن هستند چرا که جمهوری اسلامی برای این افراد هزینه کرده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با گذشتن از خانواده و فرزندان خود علاوه بر حرم ائمه از مرز‌های ایران هم دفاع کردند، ابراز کرد: ما برای ملت خودمان حاضر هستیم قطعه قطعه شویم، اما به دشمن اجازه نمی‌دهیم به ایران دست‌اندازی کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید ببینند چه کسانی حامی آشوبگران هستند و به چه افرادی ظلم می‌شود، ابراز کرد: ما مدیون شهدا هستیم و ما نظامیان هیچ منتی بر سر مردم نداریم و پیمان بسته ایم که در راه دفاع از مردم جان خود را تقدیم کنیم.

سردار فرجی با اشاره به اینکه از ۸ هزار شهید همدان بیش از نیمی نیروی مردمی و بسیجی هستند، گفت: افرادی که مرفه تر و در آسایش هستند بیشتر از دیگران غُر می‌زنند و اعتراض می‌کنند که باید روزی پاسخگو باشند و این افراد در تاریخ هم ذلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه حرف و عمل شهدا یکی بود، ما هم باید مانند شهدا حرف و عمل مان یکی باشد، ابراز کرد: جوانان ما همین الان هم برای رفتن به سوریه ثبت نام کرده اند، اما ما در اعزام نیرو‌ها محدودیت داشتیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما باید با شهدا میثاق ببندیم چرا که این کشور، کشور قدرتمدی است، تأکید کرد: قدرت مردمی بالاتر از قدرت موشکی است، ارزش مردم ما بالاتر از موشک است.

وی با بیان اینکه قدرت موشکی ما وقتی ارزش دارد که درکنار مردم باشد، یادآور شد: نیرو‌های انقلابی و جهادی در بحث مشکل آب به صورت گمنام چند ماه کار کردند و جایی هم ثبت نشد که با هماهنگی مسئولین مشکل حل شد.

سردار فرجی با بیان اینکه بسیجیان در شرایط بحران آب مانند سقاخانه به خانه آب رسانی کردند و در کرونا، سیل و زلزله کمک کردند، خاطرنشان کرد: ما باید قدردان بسیجیان مظلوم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار