سرهنگ رستمی:

یکی از اولویت‌های جهاد تبیین، خانواده دانش آموزان است

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: یکی از اولویت‌های جهاد تبیین، خانواده دانش آموزان است که در جلسه انجمن اولیاء و مربیان فرصت مناسبی برای تحقق این امر است.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۸۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان همدان اظهار کرد: بعد از فروکش کردن بیماری منحوس کرونا، اکنون بهترین فرصت برای برگزاری اردوی راهیان نور به صورت حضوری است تا دانش آموزان بتوانند به نحو احسن از این اردوی با فضیلت بهره ببرند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های جهاد تبیین، خانواده دانش آموزان است که در جلسه انجمن اولیاء و مربیان فرصت مناسبی برای تحقق این امر است.

* یکی از بهترین اردوهای معرفتی، اردوی راهیان نور است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در ادامه گفت: سعی ما بر این است که در هر مدرسه یک یادواره شهید و دیدار از خانواده شهید داشته باشیم تا پروژه یک هزار یادواره شهید در استان تحقق یابد.

محمود نقوی افزود: تا امروز چندین یادواره از ابتدای مهرماه در مدارس برگزار شده است و در پی آن هستیم که از لحاظ کمّی و کیفی تعداد یادواره‌های بیشتری در مدارس اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما استفاده از فرصت بازدید از باغ موزه دفاع مقدس است که تمهیداتی اندیشیده شده است تا ۳۶۰ هزار دانش آموز به همراه خانواده امسال از باغ موزه دفاع مقدس استان دیدن کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: یکی از بهترین اردوهای معرفتی، اردوی راهیان نور است که هرچه سریع‌تر باید اقدامات لازم برای حضور دانش آموزان در این فضای معنوی فراهم شود.

در این جلسه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و اردوی راهیان نور بازبینی و برای اجرا به مسئولین مربوطه سپرده شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار