خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر:

درگیری دسته جمعی منجر به فوت جوان ۱۷ ساله در ملایر شد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از درگیری دسته جمعی به علت اختلافات شخصی منجر به فوت جوان ۱۷ ساله در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۱۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در خیابان شهداء بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام، که قبل از حضور ماموران عوامل درگیری از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که چند نفر جوان که دارای سوابق کیفری هم هستند و به علت اختلافات شخصی با برنامه و قرار قبلی ابتدا در خیابان شهداء میدان شهید جوکار حاضر و با یکدیگر درگیر می‌شوند و در ادامه پس از تعقیب و گریز یکدیگر در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان شهداء، یکی از منازعین که جوانی حدودا ۱۷ ساله بوده با ضربات چاقو به شدت مجروح و در بیمارستان امام حسین (ع) فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی دادستان شهرستان به دلیل پیشگیری از ادامه درگیری نزاع کنندگان، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی و با شگرد‌های خاص پلیسی تمام متهمین از جمله قاتل اصلی در شهر ملایر و روستا‌های اطرف دستگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اعترافات متهمین و اظهارات والدین مقتول مبنی بر اینکه موضوع کاملاً شخصی بوده است، افزود: مستندات پرونده به همراه متهمین دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات