فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نیروهای مسلح خیال تهاجم نظامی دشمنان را نابود کردند/جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

سردار کریمی گفت: نیروهای مسلح خیال تهاجم نظامی دشمنان را نابود کردند و آرزوهای دشمنان را به گورستان ابدی بردند و دشمنان قسم خورده ملت ایران همواره تسلیم اراده نیروهای مسلح و ملت غیرتمند ایران هستند
کد خبر: ۹۴۶۳۰۵۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (چهارشنبه) در نشست جهاد تبیین در مرکز آموزشی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک اظهار کرد: امروز وجود مهربانی، برادری، انگیزه دینی و انقلابی، جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی و داشتن آرمان های بلند حاکم‌ در نیروهای مسلح موجب شده روند حرکت آنها به سمت تکامل و پیشرفت شتابنده باشد. 

سردار کریمی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح دژ مستحکم‌ امنیت کشور هستند، گفت: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح و وجود معنویت گام های آنها برای دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم کاملا مستحکم و استوار است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح خیال تهاجم نظامی دشمنان را نابود کردند و آرزوهای دشمنان را به گورستان ابدی بردند، افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران همواره تسلیم اراده نیروهای مسلح و ملت غیرتمند ایران هستند و دشمنان ، بزرگترین شکست ها را خورده اند و توطئه های آنها در عرصه های مختلف حتی در عرصه تحریم ها و جنگ اقتصادی نقش برآب شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت ها و نقش آفرینی شبانه روزی نیروهای مسلح در همه حوزه های دفاعی کاملا بومی هستیم و از ظرفیت های داخلی استفاده می کنیم و در حوزه دفاعی هم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، طراحی و اجرا کاملا خودکفا و بومی عمل می کنیم و دشمن از استقلال و خودکفایی نیروهای مسلح عصبانی است و به همین جهت دشمنان جنگ ترکیبی را در دستور کار گذاشتند.

وی با بیان اینکه جنگ شناختی یکی از ابعاد جنگ ترکیی دشمن است، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی و عملیات روانی به دنبال دوقطبی سازی در جامعه، زیرسوال بردن ارزش های اسلامی از جمله غیرت دینی، القای ناکارآمدی نظام‌ اسلامی، غفلت از شکست های خود، ایجاد یاس و نا امیدی در بین جوانان و نوجوانان، ضربه به غیرت دینی و عفاف، تغییر سبک زندگی اسلامی و القای وجود فساد سیستماتیک است که باید در کار فرهنگی اقدامات اثرگذار انجام‌ شود.

سردار کریمی تأکید کرد: در برنامه های فرهنگي جهاد تبیین مهمترین و اولویت دار ترین اقدام است و تبیین باید اساس همه اقدامات باشد و در گام دوم جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال روایت سازی دروغ همراه با نیرنگ و فریب ذهن ها است، گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان جهاد تبیین شد و حقایق و حماسه ها به درستی روایت شود و محور جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز فضای مجازی علاوه بر اینکه باید ابزاری برای ترویج روحیه ایثار و شهادت و اخلاق مداری باشد همچنین باید ابزاری برای زدن تو دهان دشمنان باشد و باید در راستای تحقق جهاد تبیین به درستی استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: تبیین، جهاد علیه تحریف و روایت سازی دروغ دشمنان از وقایع کشور است و با تحقق جهاد تبیین دشمنان در جنگ شناختی شکست سنگینی خواهند خورد و همانگونه که انقلاب اسلامی با نهضت تبیین در برابر پیش زمینه های تاریخی و روش های غلط به پیروزی رسید، امروز با جهاد تبیین زمینه نقش آفرینی جوانان با اراده و با انگیزه ایران اسلامی و انقلابی فراهم خواهد شد.

انتهای پپیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار