خبرهای داغ:
مهدی سلحشور:

نمایش «فصل شیدایی» اثری درخشان در تاریخ هنر کشور است

یکی از مداحان اهل بیت(ع) با اشاره به استقبال زیاد مردم از نمایش «فصل شیدایی» گفت: این نمایش را می‌توان یکی از آثار درخشان در تاریخ هنر کشور محسوب کرد.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۹۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) که خود سابقه حضور در دوران دفاع مقدس را دارد شب گذشته در بازدید از نمایش «فصل شیدایی» بیان کرد: امشب به همراه خانواده برای دیدن نمایش «فصل شیدایی» آمدیم واقعا لذت بردیم، یک نمایش فوق‌العاده زیبا که تلفیق نور، صدا و جلوه‌های ویژه بر جذابیت این اثر افزوده بود.

وی ادامه داد: از سازمان رسانه‌ای هنری اوج و همه عزیزانی که این اثر را تولید کرده و به قم آورده‌اند کمال تشکر را دارم و به آن‌ها خداقوت می‌گویم که این اثر فاخر و تاثیرگذار را تهیه کرده‌اند، «فصل شیدایی» یکی از آثار درخشان در تاریخ هنر کشور محسوب می‌شود.

سلحشور تصریح کرد: یکی از ویژگی‌هایی که باعث استقبال فراوان مردم شده این است که تماشاگران در وسط صحنه قرار می‌گیرند و اتفافات نمایش پیرامون آن‌ها اجرا می‌شود که همین موضوع باعث می‌شود حواس ۵گانه مخاطب فعال شود.

این مداح اهل بیت خاطرنشان کرد: از تماشای همه بخش‌ها و صحنه‌های این نمایش لذت بردم و به خوبی روایت و اجرا شد، اما بخش واقعه کربلا بسیار بنده را متاثر کرد، این صحنه گوشه‌ای از دریای لطف و کرامت امام حسین (ع) را نشان داد که اتفاق درخشانی بود.

نمایش «فصل شیدایی» به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج در راستای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم تا ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۹ در مجموعه نمایشگاهی غدیر واقع در انتهای شهرک قدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار