خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور:

مأموریت ماهوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اساساً علمی و پژوهشی است

مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور تاکید کرد: مأموریت ماهوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اساساً علمی و پژوهشی است.
کد خبر: ۹۴۶۱۶۶۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهدی جعفرپور مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری یا سوال برخی همکاران خبرنگار از زمان شروع فعالیت مجموعه فرهنگی موجود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) اظهار داشت: مأموریت ماهوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اساساً علمی و پژوهشی است؛ با اینحال مدیریت منطقه جنوب در نظر دارد که فضاهای فرهنگی موجود را با رعایت مقررات قانونی و رعایت صرفه و صلاح سازمان و به صورت مزایده واگذار نماید.

به گفته وی، در این خصوص قیمت گذاری کارشناسی انجام شده و مزایده در سامانه الکترونیک مزایده دولت برگزار شده معهذا منجر به واگذاری به بهرهبردار جدید نشده است.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند درخواست کتبی خود را جهت بهرهبرداری از کافه گالری تار و پود، سینما فرهنگ و کافه کتاب تا تاریخ 23/7/1401 به صورت مکتوب و در پاکت در بسته به دفتر مدیریت منطقه جنوب کشور تحویل نمایند تا پیگیری لازم به عمل آید. در صورت نیاز به هر گونه ارتباط یا هماهنگی لازم در این خصوص، روابط عمومی مدیریت منطقه جنوب کشور آماده همکاری می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار