خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار خبر داد

توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار بین نیازمندان

همدان-مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار از توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار بین نیازمندان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۵۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

سیده مرضیه ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های شاخص این هفته در راستای گرامیداشت جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان و آزادگان و خانواده در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: ۲۰ بسته معیشتی و هشت بسته نوشت افزار به ارزش ۱۱ میلیون تومان به همت خیرین بسیجی برای خانواده‌های نیازمند خریداری و با حفظ شئونات و حرمت انسانی توزیع شد.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار گفت: برگزاری اردوی یک روزه حلقات صالحین، مسابقه دارت، مسابقه فرهنگی و کتابخوانی از کتاب «آدینه خونین» از شهیده‌های زن شهرستان بهار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و اداره امور کتابخانه‌های شهرستان بهار از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس بوده است.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار مطهر شهدا و برگزاری نشست‌های روشنگری در راستای تبیین حماسه دفاع مقدس، تجلیل از بسیجیان فعال پایگاه و پیشکسوتان و فعالین دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح پایگاه با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار