خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) همدان:

دفاع مقدس را بهترین جوانان این کشور رقم زدند/اجرای ۲۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) همدان گفت: دفاع مقدس را بهترین جوانان این کشور رقم زدند و ما سعی داریم در راستای اهداف این بزرگواران قدم برداریم.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۲۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس فرهنگ‌سازی ارزش‌های اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه بود.

وی گفت: دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود و ما با این آزمون توانستیم تجربه‌های فراوانی کسب کنیم که یکی از مهمترین تجربه‌ها ایثار و از خودگذشتگی است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) همدان در ادامه با اشاره به برنامه‌های این حوزه گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس را بهترین جوانان این کشور رقم زدند و ما سعی داریم در راستای اهداف این بزرگواران قدم برداریم.

زنگنه با اشاره به برنامه‌های اجرایی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی با استفاده از سخنران کشوری، توزیع سیسمونی و جهیزیه، بسته‌های حمایتی و توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند از جمله برنامه‌هایی است که توسط خیرین و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت انجام می‌گیرید.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها پیاده‌روی به یاد شهید شاخص سال شهرستان همدان شهید طلایی و شهید شاخص بسیج ورزشکاران کشور شهید علیرضا شمسی پور است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) همدان بیان کرد: تمام برنامه‌های دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» انجام می‌شود.

وی بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل از مدافعان سلامت و برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

زنگنه با اشاره به تقارن ایام هفته دفاع مقدس با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) وامام رضا (ع) گفت: به همین منظور مراسمات روضه خوانی و مداحی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار