خبرهای داغ:
سردار مجیدی عنوان کرد

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ سرآغازی برای حرکت و محرومیت‌زدایی در کشور

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲، امروز سرآغازی برای حرکت و محرومیت‌زدایی در کشور است.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۷۸
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی که به همت بسیج ورزشکاران با هدف کمک به محرومین و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، با حضور دانش آموزان بسیجی ورزشکار و جهادی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، اظهار کرد: این را توفیق می‌دانم که امروز با نسل دهه چهارم انقلاب اسلامی همچون دهه اول انقلاب، همراه انقلاب قدم برداشتیم.

وی با بیان اینکه شهید شاخص کشوری در بسیج ورزشکاران، شهید «علیرضا شمسی پور» از استان همدان است، افزود: رویداد بزرگ مسابقه کاراته بسیجیان کشور از روز گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شد و امروز نیز شاهد حرکت بزرگ و معناداری از برادران ورزشکار استان همدان هستیم و آن رزمایش جهادگران فاطمی ۲  است که امروز سرآغازی برای حرکت و محرومیت‌زدایی در کشور است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه حرکت بزرگ بسیجیان ورزشکار کشور در مصلای نماز جمعه، با یک معنا و مصداق بزرگی از معنویت، صلابت و آمادگی جسمانی را رقم زد، گفت: امروز می‌خواهیم به دشمنانی که به دنبال این هستند که عزیزان ما را به اشکال مختلفی از ما بگیرند، بگوییم با حضور خود در این مرکز بزرگ معنوی که بعد از انقلاب اسلامی شروع شد، هدایت‌های سیاسی، اعتقادی و مذهبی را در مصلا‌های نماز جمعه رقم می‌زنیم.

وی با اشاره به حضور باشکوه ورزشکاران در این مراسم خاطرنشان کرد: نماینده، ولی فقیه در استان، خود ورزشکار و حامی ورزشکاران است و هدایت و سکان کار را خود برعهده گرفته‌اند و راهنمایی کردند و ما کار را انجام دادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار