خبرهای داغ:
به مناسبت روز سرباز:

مصاحبه با تعدادی از سربازان موفق ستاد سپاه نینوا

به مناسبت چهارم مهرماه مصادف با روز سرباز، خبرگزاری بسیج گلستان با سه نفر از سربازان موفق سپاه نینوا استان گلستان مصاحبه ای انجام داده است.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۵۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش حبرگزاری بسیج از گلستان؛ چهارم مهر ماه هر سال به نام روز سرباز نامگذاری شده تا آحاد جامعه، ارزش، شان و جایگاه پسران جوان و فرزندان خود را که ۲ سال در پادگان‌ها و یگان‌های نیروهای مسلح و حتی در دورترین نقاط کشور از خانه و کاشانه خود در نقاط صفر مرزی مشغول حفاظت از جان و مال و نوامیس خود هستند، بدانند.

به مناسب روز سرباز به سراغ برخی سربازان که در حال خدمت در ستاد سپاه نینوا هستند رفتیم و در ادامه نظرات آنها را می خوانید:

 

پدرام لطیفی

مصاحبه با تعدادی از سربازان موفق ستاد سپاه نینوا

پدرام لطیفی ارشد سربازان و لوحه نویس ستاد سپاه نینوا خدمت مقدس سربازی را یک ماموریت برای هر شخص برای اثبات خود به میهن اسلامی می داند و بر این باور است که این مدت بهترین موقع برای محک زدن خود در سختی هاست.

از او درباره نحوه برخورد مافوق با سربازان سوال کردم و در جواب گفت: برخورد نظامیان با ما بسیار دوستانه است که بهترین روش برای این نوع همکاری می باشد، پدرام می گوید نگاه از بالا و دستورات مستبدانه از سوی مافوق می تواند در روحیه سرباز اثرات بسیار بدی را بگذارد.

وی خودساختگی، تحمل سختی ها، سحر خیزی ، فعالیت های پی در پی در اکثر کارهای تخصصی، کار با نرم افزارها و مدیریت سربازان را مهمترین دستاورد، در خدمت مقدس سربازی می داند.

 

سالار حجازی

مصاحبه با تعدادی از سربازان موفق ستاد سپاه نینوا

سالار حجازی یکی دیگر از سربازان موفق سپاه نینوا درباره خدمت سربازی می گوید: به نظر من هر کسی که می خواهد در سبک زندگی اش تغییر ایجاد کند باید به خدمت مقدس سربازی برود چرا که دوران خدمت سبک درست زندگی کردن را به ما یاد می دهد.

سالار معتقد است که جوانان ما نباید فقط به دنبال کار و کسب در آمد باشند بلکه در کنار اینها سبک درست زندگی کردن ، اخلاق، صبر و و احترام را نیز داشته باشند.

وی که یکی از فعالان قرآنی جامعه است، در پاسخ به این سوال که چگونه وارد عرصه فعالیت های قرآنی شد اظهار کرد: از سال 1388 فعالیت قرآنی خودم را با تشویق خانواده و دوستان شروع کردم و با توجه به علاقه ای که به صوت قرآنی داشتم وارد این عرصه شدم.

این قاری قرآن در ادامه در خصوص تاثیر قرآن در زندگی اش اذعان کرد: اول از همه آن آرامشی که در قرآن و صوت قرآنی وجود دارد در هیچ یک از کتب و موسیقی وجود ندارد و با قرائت قرآن به پاکسازی اخلاقی خواهیم رسید.

توصیه پایانی این سرباز موفق این بود که خدا را هیچوقت فراموش نکنند و قرآن را همیشه در تمامی طول زندگی همراه داشته باشند و به آن عمل کنند.

 

مرتضی احمدی

مصاحبه با تعدادی از سربازان موفق ستاد سپاه نینوا

مرتضی احمدی یکی دیگر از سربازان موفق سپاه نینواست که با او به گفتگو نشستیم.

مرتضی خوب یا بد بودن خدمت مقدس سربازی را بستگی به خود آدم می داند و اعتقاد دارد که خود انسان باید با این چالش بزرگ زندگی روبه رو شود تا بداند که چگونه با آن کنار بیاید و باید از صبر و تامل ذهنی کنترل شده ای استفاده کند.

وی گفت: من گرافیست هستم و روی آوردن من به این رشته یک تقدیر بود که از این اتفاق بسیار خوشحال هستم ، چرا که معمولا اینطور است که هر هنری را بلد باشید در زندگی همیشه شما را یاری خواهد کرد.

مرتضی احمدی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه سربازان ایران اسلامی ، افزود: هیچ وقت در بند حواشی نباشید و همیشه زندگی را با توکل بر خدا آسان بگیرید و ببینید که چقدر زندگی قشنگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار