گزارش تصویری/

دیدار فرماندهان نظامی استان مرکزی با خانواده معظم شهید مرادی

به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده معظم شهید مسلم مرادی دیدار و از مجاهدت های آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۱۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،  به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده معظم شهید مسلم مرادی دیدار و از مجاهدت های آنها تجلیل کردند، در این دیدار سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی،امیر صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، سردار هوشیار فرمانده آموزشگاه مالک اشتر، سرهنگ کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی حضور داشتند.

شهید والامقام مسلم مرادی در یکم تیرماه سال ۱۳۴۱ در شهر اراک دیده به جهان گشود،به عنوان سرباز لشکر ۲۸ کردستان در جبهه بود که در نهم دی‌ماه ۱۳۶۲ آخرین برگ دفتر زندگی را ورق زد ارتفاعات پنجوین عراق و ترکش خمپاره دشمن او را جاودانه کرد که شهید همیشه در قلب مردم زنده خواهد بود. پیکر مطهرش بر دستان هم‌رزمان تشییع و در گلزار شهدای شهر اراک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار