خبرهای داغ:
در نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس عنوان شد:

به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۳۷ عنوان برنامه در شهرستان فردوس اجرا خواهد شد

سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب: هفته دفاع مقدس امسال با شعار مامقاوم هستیم برنامه های متفاوتی برگزار میگردد که در سطح شهرستان در سطوح مختلف ۲۳۷برنامه پیش بینی شده که اجرا خواهد شد .
کد خبر: ۹۴۵۷۹۳۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۳۷ عنوان برنامه در شهرستان فردوس اجرا خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج شهرستان فردوس نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس باحضور خبرنگاران شهرستان  برگزارشد.
در این نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب ضمن خیر مقدم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان فرمودند که هفته دفاع مقدس امسال در کل کشور با شعار مامقاوم هستیم برنامه های متفاوتی برگزار میگرددو همچنین در سطح شهرستان در سطوح مختلف ۲۳۷برنامه برگزار خواهد شد .
از مهمترین برنامه های این هفته همایش رزمندگان دفاع مقدس -صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رژه موتوری -دیدارائمه جمعه -یاد واره شهدا در سطح حوزه ها وپایگاها در شهرستان فردوس-قبار روبی مزار شهدا -سرکشی از رزمندگان جانبازان و آزاداگان -نمایشگاه مختلف در سطح پایگاهها-روایتگری در مدارس و پایگاها بسیج-نشست بصیرتی -رویکرد جهاد تبیین-برنامه های فرهنگی مذهبی -گشت رضویون -خدمات رسانی به مردم و میقات صالحین در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

وی در پایان افزود: ماباید در بحث دفاع مقدس جهاد تبین کنیم و پیرامون این مسئله که چه عاملی سبب شد که در ۸سال دفاع مقدس رزمندگان باهیچ امکاناتی از این نظام دفاع کردند ویک وجب از خاک این سرزمین را به دشمن ندادند این چه عاملی بود ؟و سیاستهای دشمن اصل نظام را هدف قرار میدهد و این جنگ رسانه ای امروز بر سر یک موضوع برای این است که این راهپیمایی۲۰ملیونی اربعین دیده نشود و از این جلوه با شکوه در رسانه خبری نباشد و همیشه به بهانه های مختلف اصل دین و نظام اسلامی را دشمن هدف قرار داده که به لطف خود ما پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار