خبرهای داغ:

نواختن زنگ جوانه‌ها در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ آیین نواختن زنگ جوانه‌ها در دبیرستان دخترانه متوسطه اول حضرت زینب (س) شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۳۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج، آیین نواختن زنگ جوانه‌ها با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، مسئولان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و خانواده‌های شهیدان غفوری و مظفری در دبیرستان حضرت زینب (س) برگزار شد.
هادی عامریان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهیدان غفوری و مظفری، از تلاش ارزشمند همکاران مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در انجام برنامه‌های پروژه مهر اعم از ثبت نام دانش آموزان، تامین و سازماندهی نیروی انسانی، انتخاب و انتصاب مدیران و معاونان و تعمیر و تجهیز مدارس؛ قدردانی نمود.
او در ادامه با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید، "تعقل، ایمان، عمل، اخلاق در گام دوم انقلاب" به تشریح موقعیت سنی حساس و ظرفیت سرشار دوران نوجوانی پرداخت و از دانش آموزان خواست با رعایت اخلاق و آداب اسلامی و تلاش برای کسب علم، مهارت و معرفت، مسیر موفقیت را با آرامش و نشاط طی کنند.
شایان ذکر است همزمان با آیین نواختن زنگ جوانه‌ها در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دو کلاس مزین به نام شهیدان غفوری و مظفری در این واحد آموزشی افتتاح گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار