خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم:

گسترش همکاری سپاه و نهاد به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک می‌کند

سردار محمد رضا موحد ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی قم گفت: با توجه به رسالت فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آماده‌ایم تا در زمینه‌های مختلف با این نهاد مردمی همکاری کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۷۵۷۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم، همراه با سردار مهدی کبیری پور، جانشین فرمانده سپاه استان قم؛ سرهنگ جعفری، معاون هماهنگ کننده سپاه قم؛ سرهنگ ذاکر، فرمانده ناحیه بسیج شهرستان قم؛ سرهنگ بادینلو، معاون فرهنگی و سرهنگ محبی معاون اجتماعی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با همراهی مهدی توکلیان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از کتابخانه‌های عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و کتابخانه مرکزی قم بازدید کرد.

* کمک مجموعه سپاه و بسیج استان به ترویج و گسترش خدمات نهاد 
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم در پایان این بازدید ضمن تشکر از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به جهت گسترش فضای کتابخانه‌ای در استان و ایجاد کتابخانه‌های عمومی با خدمات نوین گفت: خدمات بسیار خوبی در کتابخانه‌هایی که امروز بازدید کردیم ارائه می‌شود و سپاه نیز می‌تواند در ترویج و کمک به گسترش خدمات نهاد کتابخانه‌های عمومی که در 24 نقطه استان ارائه می‌شود، کمک کند.

* پردیسان به کتابخانه ای مثل کتابخانه مرکزی نیاز دارد
وی افزود: بخش اعظم همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم می‌تواند در ایجاد و ارائه خدمات کتابخانه‌ای در پردیسان تحقق پیدا کند؛ چرا که پردیسان به جهت ظرفیت‌هایی که دارد، به کتابخانه‌ای همچون کتابخانه مرکزی نیاز خواهد داشت. همچنین تلاش می‌کنیم تا در راه اندازی خدمات کتابخانه سیار برای ترویج کتاب در پردیسان و همچنین روستاهای استان نیز به نهاد کتابخانه‌ها کمک کنیم.

* همکاری سپاه و نهاد در جهت ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی
سردار موحد همچنین ابراز داشت: مجموعه سپاه و بسیج تلاش می‌کند تا با تمام ظرفیت خود در راه پیشرفت فرهنگی و اجتماعی استان قدم بردارد و با توجه به رسالت فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آماده‌ایم تا در زمینه‌های مختلف با این نهاد مردمی همکاری کنیم.



انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار