مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد:

برگزاری یک هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

سرهنگ کریمی گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده که تا پایان هفته دفاع مقدس به تعداد بیشتری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۵۷۵۵۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (دوشنبه) در نشست کمیته تولید محتوای ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی با اشاره به تبیین روز شمار هفته دفاع مقدس در سال جاری اظهار داشت: روز اول هفته دفاع مقدس پنج‌شنبه سی و یکم شهریور تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس خواهد بود و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با جانبازان محور فعالیت این روز است.
 
وی افزود: روز دوم هفته دفاع مقدس جمعه یکم مهر روز معنویت، زنان، خانواده و سلامت است که بزرگداشت شهدای سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت، حضور در نمازهای جمعه و تجلیل از نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس محور فعالیت آن روز است.
 
سرهنگ کریمی ادامه داد: روز سوم هفته دفاع مقدس روز ولایتمداری، جوانان، علم و دانش‌ پژوهی است که تجلیل از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب پیشگام در عرصه علم و دانش، تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایتمداری جوانان محور فعالیت آن روز است.
 
وی بیان کرد: روز چهارم، روز شهیدان، جانبازان، آزادگان؛ صلابت و فخرآفرینی و تکریم سربازان عنوان آن است که تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و پاسداشت سربازان محور فعالیت آن روز است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: روز پنجم، روز دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف است که اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم و اصناف در جبهه ها در دوران دفاع مقدس محور فعالیت آن روز است.
 
وی با اشاره به اینکه روز ششم، سه شنبه پنجم مهرماه عنوان آن وحدت ملی،  بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است،گفت: تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر آبادان و تبیین درس‌های اربعین حسینی در تقویت وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی محور فعالیت آن روز است.
 
سرهنگ کریمی افزود: روز هفتم چهار‌شنبه ششم مهرماه عنوان آن نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان است که تجلیل از دلاورمردان نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران محور فعالیت آن روز است.
 
وی ادامه داد: روز هشتم پنج شنبه هفتم مهرماه عنوان آن فرماندهان، عزت‌ مداران و حماسه‌آفرینان است که نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس محور فعالیت آن روز است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تأکید کرد: کلیه برنامه ها در هفته دفاع مقدس متناسب با عناوین روزشمار در سطح استان برگزار خواهد شد و تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ برنامه در سطح استان پیش بینی شده که پیش بینی می شود تا پایان هفته دفاع به تعداد بیشتری برسد.
 
وی خاطر نشان کرد: مهمترین رویکردی که در تولیدات محتوای برنامه های هفته دفاع مقدس پیش بینی شده تحقق جهاد تبیین است و خوشبختانه سطح آمادگی کمیته تولید محتوای ستاد گرامیداشت بسیار مطلوب است و امیدواریم با ابتکار و هنرمندی که در اجرای برنامه ها انجام می شود شاهد برکات خوبی برای نسل جدید و جوان جامعه باشیم.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار