استاندار مرکزی:

دستگاه‌های دولتی و مراکز عمومی نسبت به استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کنند

مخلص الائمه گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی و اماکن عمومی موظف هستند نسبت به اخذ گواهینامه استاندارد آسانسور اقدامات عاجل داشته باشند و تعامل و هم‌افزایی همه‌جانبه در این خصوص الزامی است.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۸۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست شورای استاندارد استان مرکزی گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی و اماکن عمومی موظف هستند نسبت به اخذ گواهینامه استاندارد آسانسور اقدامات عاجل داشته باشند و تعامل و هم‌افزایی همه‌جانبه در این خصوص الزامی است.

مخلص الائمه اظهار کرد: متأسفانه اعتبارات در حوزه استاندارد در استان مرکزی پایه ضعیفی دارد و این مشکل باید به شکل ریشه‌ای حل شود و استانداری مرکزی در این خصوص عزم و اراده جدی دارد چراکه مسئله استاندارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: مشکلات اعتبار در دستگاه‌های استان متعدد است و ما در استانداری مرکزی برخی از کارها را که بایستی انجام دهیم حذف می‌کنیم تا کارهای دستگاه‌های دیگر انجام شود و این اقدام را در سال گذشته انجام دادیم و امسال هم نیز انجام خواهیم داد.

استاندار مرکزی بیان کرد: نگاه مسئله محور اداره استاندارد بسیار قابل‌تقدیر است و باید الگویی برای سایر دستگاه‌ها و موضوعات مهم استان باشد و قطعاً با نگاه مسئله محوری گشایش‌های زیادی حاصل خواهد شد و این نگاه تحول‌آفرین است که دولت در این خصوص عزم جدی دارد.

مخلص الائمه افزود: تقویت گفتمان مسئله محوری در استان مرکزی یک ضرورت مهم است و باید به عنوان یک اصل مهم در دستور کار باشد و کلیه دستگاه ها و شوراهای استان با نگاه مسئله محوری حل مشکلات را مد نظرداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه گفتمان سازی استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است خاطرنشان کرد: شورای استاندار که از اعضای هیئت امنای استاندارد سازی در استان مرکزی هستند باید در این خصوص تعامل و مشارکت جدی داشته باشند و نقش رسانه ها نیز در این خصوص بسیار حائز اهمیت است و همه باید کمک کنیم استان مرکزی به جایگاه مناسب در حوزه استاندارد ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار