خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران انجام می‌شود؛

فعالیت 20 گروه جهادی تخصصی دامپزشکی در شهرستان فردوس

همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس در روز 13 شهریورماه، 80 نفر در قالب 20 گروه جهادی تخصصی دامپزشکی به ارائه خدمات دامپزشکی خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۴۰
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳



به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد اسماعیلی، رئیس شبکه دامپزشکی فردوس اظهار داشت: همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس در روز 13 شهریورماه، 80 نفر در قالب 20 گروه جهادی تخصصی دامپزشکی به ارائه خدمات دامپزشکی خواهند پرداخت.


وی  افزود: اجلاسیه ملی جهادگران، به مناسبت سالگرد حضور و فعالیت جهادی مقام معظم رهبری در زلزله سال 1347 فردوس و به عنوان مبدأ اردوهای جهادی در کشور برگزار می‌شود.


وی افزود: این گروه‌های جهادی از دامپزشکان و تکنسین‌های دامپزشکی در قالب رزمایش جهاد مقدس و اجلاسیه ملی جهادگران، از استان‌های تهران، سمنان، خراسان رضوی، یزد و کرمان و خراسان جنوبی با تشکیل 20 گروه، در سطح مناطق محروم و عشایری و صعب‌العبور و همچنین روستاهای هدف شهرستان فردوس به ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی خواهند پرداخت.


اسماعیلی، مهمترین زمینه فعالیت‌های این گروه‌های خودجوش دامپزشکی را واکسیناسیون دام و طیور، مشاوره و درمان، مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام و جایگاه دام عنوان کرد.


وی ضمن تقدیر از این فعالیت خودجوش خانوده دامپزشکی، فعالیت‌های جهادی دامپزشکی را با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه دام و طیور در مناطق عشایری و صعب‌العبور و روستاهای دورافتاده از که کمتر امکان استفاده از خدمات دامپزشکی را دارند عنوان کرد.

 رئیس شبکه دامپزشکی فردوس ابراز امیدواری کرد که افزایش این فعالیت‌های جهادی و تخصصی موجب کاهش مشکلات دامداران و بهره‌برداران بخش دام وطیور گردد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار