خبرهای داغ:

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از پایگاه های روستایی بازدید کرد

مریم آزمون همراه جمعی دیگر از مسئولین حوزه در جهت بررسی عرصه های نقش آفرین، پالایش و به روزرسانی حلقه های صالحین پایگاه و و موضوعات دیگر از پایگاه های مقاومت روستایی شهرستان سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۷۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جلسه بررسی عرصه های نقش آفرین، پالایش و به روزرسانی حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت و هم اندیشی جهت برطرف شدن برخی موانع و مشکلات در ارتقای پایگاه مقاومت با حضور مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه، مسئول تعلیم و تربیت و مسئول سرمايه انسانی بسیج حوزه در پایگاه های روستایی حضرت آمنه  لاسجرد، حضرت نرجس خاتون( س) اروانه و حضرت صدیقه کبری افتر برگزار شد.

در این جلسات فرماندهان پایگاه ها، مسئولین تعلیم تربیت و مسئولین سرمایه انسانی بسیج پایگاه نیز حضور داشته و برخی مسائل بررسی و مطرح شد.

بررسی حلقه های صالحین و واقعی سازی لیست سامانه ناب، اصلاح و به روزرسانی عرصه های نقش آفرین پایگاه جهت ثبت در سامانه ناب، ارسال لیست گروه ها و افراد بسیجی که در عرصه ها حضور نداشتند، دعوت از بسیجیان که عضو پایگاه هستند ولی عرصه ای را انتخاب نکردند، ارسال لیست همه سرگروه های عرصه نقش آفرين به تعلیم تربیت پایگاه جهت حضور در مجمع سرگروه های صالحین پایگاه و تشکیل و تقویت گروه های صالحین کودک و نوجوان و جوان پایگاه های مقاومت از محورهای مورد بحث در این جلسات بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار