خبرهای داغ:

مقابله با جنگ روانی دشمن در دستور کار دولت باشد

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: باید مقابله با جنگ روانی دشمن با کمک روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در دستور کار دولت باشد.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۳۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

مقابله با جنگ روانی دشمن در دستور کار دولت باشدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر، ضمن گرامیداشت هفته دولت به انتظارات رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: تلاش فراوان رییس جمهور نشان دهنده خستگی‌ناپذیری و مجاهدت دولت سیزدهم در میدان عمل است.
امام جمعه شاهرود گفت: با وجود همه مشکلات دولت با اقدام‌های بسیار خوب از جمله واکسیناسیون و جراحی اقتصادی موفق به امیدآفرینی در بین مردم شد.
او با تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها و خدمات دولت باید براساس انتظارات رهبر معظم انقلاب باشد، تصریح کرد: ضرورت تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب، تلاش برای تحقق دولت مردمی، خلوص نیت و تلاش مجاهدانه از جمله این انتظارات است.

امام جمعه شاهرود با برنامه بودن اقدام‌های دولت و مقابله با جنگ روانی دشمن را از دیگر انتظارات رهبر معظم انقلاب از دولت برشمرد و اظهار کرد: درست است که در بعضی بخش‌ها مانند اقتصاد و مبارزه با فساد و حتی تحقق عدالت مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما دشمن به دنبال این است که اقدام‌های خوب و نقاط قوت نظام را هم به نقاط ضعف تبدیل کند و به همین دلیل باید مقابله با جنگ روانی دشمن با کمک روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در دستور کار دولت باشد.
امینی همچنین به وقت‌کشی آمریکا درخصوص برجام اشاره کرد و گفت: مهم این است که ما کار خود را انجام دهیم و اقتصاد کشور به برجام گره نخورد.
او با بیان اینکه جواب آمریکا هم باید با دقت بررسی شود، ادامه داد: اگر عزت ملت ایران را تأمین می‌کند هرطور نظام مصلحت می‌داند، تدبیر کند.
امام جمعه شاهرود در بخش دیگر سخنان خود با یادآوری ۴۰ سالگی فعالیت حزب الله لبنان ابراز کرد: به برکت مجاهدت‌های بزرگانی مانند امام موسی صدر امروز نه تنها شیعه بلکه جبهه مقاومت، اهل سنت و قوم عرب در لبنان در مقابل استکبار مقتدر شده است.
امینی اضافه کرد: امروز حزب الله با ایمان و درایت در بحران‌های مختلف دست برتر را دارد و افتخار امت عرب است اگر قدر بدانند.
او درخصوص تغییر سیاست خارجی ترکیه و چرخش به سمت سوریه نیز بیان کرد: ارتباط ترکیه با سوریه به نفع منطقه است و از سوی دیگر در یمن نیز روسیه گرچه به دنبال منافع خودش است، اما تأثیرگذاری‌اش در منطقه به نفع جبهه مقاومت خواهد بود.
امام جمعه شاهرود همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه صفر در روز‌های پیش رو، یادآور شد: ابتدای ماه صفر زمان ورود اسرای کربلا به شام است که از یک طرف حزن و اندوه به همراه دارد و از طرف دیگر برکت، هدایت و انقلاب است.
امینی افزود: ۲ خطبه تأثیرگذار حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) روی دیگر سکه ورود اسرا به شام را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند ۴۰ سال بمباران تبلیغاتی معاویه و یزید علیه اهل بیت (ع) نتوانست مردم را در جهل نسبت به حقایق نگه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها