خبرهای داغ:

برگزاری اجتماع عاشورائیان در پیربلوط

همزمان با اولین شب محرم حسینی، اجتماع بزرگ عاشورائیان در روستای پیربلوط از توابع شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  اجتماع عاشورائیان پیربلوط با همت شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج شهداء و هیئات مذهبی برادران؛ حضرت ثارالله، حضرت ابوالفضل، حضرت سیدالشهداء، حضرت علی اکبر علیه السلام  و هیئات مذهبی خواهران؛ محبان حضرت فاطمه زهرا حضرت زینبو حضرت رقیه سلام الله علیها در محل سالن ورزشی روستا برگزار شد.

در این مراسم معنوی که به صورت زنده بخش هایی از آن از شبکه استانی سیمای جهانبین پخش شد، حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهبازپوه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداخت.

وی با تشریح اهمیت نقش بصیرت در مسیر ولایتمداری و دفاع از امام و ولی زمان، به ریزش ها و رویش های تاریخ اسلام اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهبازپوه، انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از قیام کربلا و نهضت عاشورا دانست و وفاداری ملت بزرگ ایران در حمایت از ولایت را رمز پیروزی و موفقیت برشمرد.

گفتنی است؛ اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، قرائت قرآن، ذکر مرثیه، نوحه خوانی و سینه زنی از برنامه های اجتماع بزرگ عاشورائیان پیربلوط در اولین شب از محرم 1401 بود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان از جمله  حجت الاسلام والمسلمین عرفان نژاد مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد، آقای بیات بخشدار بخش مرکزی برگزار شد.

ارسال نظرات