خبرهای داغ:
شهبازی:

اجرای طرح سد گرین مطالبه چند ساله مردم نهاوند است

همدان-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات آب شرب و کشاورزی نهاوند با سد گرین حل می‌شود، طرحی که مطالبه چند ساله مردم نهاوند است.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۸۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شهبازی در شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات آب شرب و کشاورزی نهاوند با سد گرین حل می‌شود، طرحی که مطالبه چند ساله مردم نهاوند است.

وی در خصوص مشکلات بیمارستان شهید قدوسی نهاوند گفت: بیمارستان قدوسی ظلم به نهاوند بود و بدون تجهیزات افتتاح شد و دستگاه سرمایشی مناسب ندارد که این مشکلات باید حل شود چراکه نارشایتی مردمی را به همراه دارد.

شهبازی در بحث بافت فرسوده شهرستان نهاوند گفت: بافت فرسوده شهرستان و مردم ساکن در آن منطقه وضعیت مناسبی ندارد و این وضعیت نابسامان که در‌ گردشگری داریم باید مرتفع شوند.

وی در خصوص تامین منابع پتروشیمی نهاوند بیان داشت: پتروشیمی نهاوند را باید پیگیری کنیم تا تامین منابع شود و دغدغه اشتغال را نداشته باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: امکانات و پول داریم اما مدیران استان مجوز برداشت از معدن در اجرای ادامه پروژه سد را نمی‌دهند اگر سد افتتاح شود بسیاری از تجمعات هم تمام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص اعتبارات برای واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان که ناموفق عمل شده، اگر تامین منابع و فعال شوند، اشتغال هم تقویت شود.

شهبازی بیان داشت: مدارس فرسوده شهرستان و استخر نیمه کاره آموزش و پرورش و درمانگاه فرهنگیان از دیگر پروژه‌ها است که نیار به توجه دارد و وعده تخصیص اعتبار به عنوان عیدی این قشر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار