خبرهای داغ:
همزمان با روز خبرنگار:

یادواره شهدای رسانه در خراسان جنوبی برگزار می شود

یادواره شهیدان ناصری و صارمی و شهدای رسانه خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۴۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی خبرنگاران را سربازان خدمت در جبهه رسانه دانست و گفت: امسال به مناسبت روز خبرنگار یادواه شهید ناصری و شهید صارمی و شهدای رسانه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

طالبی با تاکید بر ارج نهادن تلاش‌های خبرنگاران گفت: ۱۷ مرداد روز خبرنگار فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات این قشر فرهیخته است هر چند جایگاه خبر و رسانه بایستی در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر برگزاری شورای اطلاع رسانی استان به طور مرتب و ماهانه، گفت: با تعیین یک دستورکار برای هر جلسه، محور تصمیم گیری‌ها در هر نشست، حول همان موضوع باشد.

معاون استاندار گفت:باید برنامه ریزی شود که چند روز منتهی به روز خبرنگار، با عناوین مشخص نامگذاری شوند و دستگاه‌ها و اصحاب رسانه، برای آن روزها، برنامه داشته باشند.

طالبی افزود: لازم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فعالان رسانه ای، در خصوص پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها به حوزه رسانه و مطالبات مردم، ارزیابی نامحسوسی انجام دهند و نتیجه را به شورا ارائه دهند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی، جلسه دیدار اصحاب رسانه با استاندار، نماینده، ولی فقیه در استان و خانواده شهید فرهادی را در دستور کار قرار دهد، گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها نیز برنامه‌های اقناعی برای روز خبرنگار در دستور کار داشته باشند.

معاون استاندار گفت: دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها در آستانه روز خبرنگار تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه کاری خودشان در دستور کار قرار دهند.

طالبی با بیان اینکه تمامی برنامه‌ها و مأموریت‌های مهم اداری و حوزه کاری استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد، گفت: مسئولان ادارات مقدمات لازم برای حضور اصحاب رسانه در برنامه‌ها را به نحو احسن فراهم کنند.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به مغفول ماندن زحمات خبرنگار گفت: این قشر پر تلاش گاهی مورد بی مهری مسئولان قرار می‌گیرند که باید جایگاه آنان به عنوان حلقه وصل بین مردم و مسئولان حفظ شود.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز با اشاره به وجود شهدای رسانه در استان گفت: شهید فرودی یکی از این شهداست که باید به بهانه روزخبرنگار از مقام شامخ آن‌ها و خانواده‌های تقدیر شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار