خبرهای داغ:

رشد ۲.۵ برابری طرح‌های اشتغال و ایجاد ۷۰۰ شغل برای مددجویان شاهرود

شاهرود_رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود از ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: طرح‌های اشتغال این شهرستان نسبت به سال گذشته رشد ۲.۵ برابری داشته است.
کد خبر: ۹۴۴۶۴۹۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

رشد ۲.۵ برابری طرح‌های اشتغال و ایجاد ۷۰۰ شغل برای مددجویان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی اصغری، رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود از ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان در سال جاری با حمایت‌های همه‌جانبه این نهاد خبر داد و اظهار کرد: طرح‌های اشتغال این شهرستان نسبت به سال گذشته با رشد ۲.۵ برابری همراه شده است.
او گفت: در سال گذشته ۲۸۷ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان شاهرود ایجاد شده که بر این اساس در سال جاری طرح‌های اشتغال این شهرستان رشد داشته است.
رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود ایجاد اشتغال و رسیدن به توانمندی اقتصادی را یکی از راه‌های مؤثر خودکفایی مددجویان دانست و افزود: این نهاد در ابتدا با استعدادسنجی مددجویان و آموزش مهارت‌های شغلی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای اقدام می‌کند.
اصغری ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، نظارت بر اجرای طرح، حمایت و نظارت‌های سه تا پنج‌ساله بخش دیگر از اقدامات این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار است.
او با بیان اینکه در سال جاری ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، ۲۰۰ طرح از طریق دفاتر کاریابی پیش‌بینی و در حال اجرا است، تصریح کرد: تاکنون ۲۸۰ نفر از مددجویان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان معرفی شده‌اند.
رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود با اشاره به شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین خاطرنشان کرد: در این نهاد بر مشاغل دانش‌بنیان تأکید شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار