خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ:

زنده نگهداشتن غدیر، به یک معنا زنده نگهداشتن اسلام است

همدان-فرماندار کبودراهنگ گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگهداشتن غدیر، به یک معنا زنده نگهداشتن اسلام است از این رو، همه افراد موظف هستند تا در راستای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه کوشا باشند.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۵۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت عید سعید غدیرخم فرماندار کبودراهنگ به همراه اعضای شورای تامین و اداری شهرستان با امام جمعه کبودراهنگ دیدار کردند.

فرماندار کبودراهنگ در این دیدار با تبریک این روز بزرگ بیان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل تداوم راه غدیر و نهضتی در مسیر عینیت بخشیدن به فلسفه سیاسی اسلام است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، موضوع امامت و مسئله‌ ولایت فقیه و زنده نگهداشتن غدیر، به یک معنا زنده نگهداشتن اسلام است از این رو، همه افراد موظف هستند تا به آن اهمیت ویژه‌ای داده و در راستای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه کوشا باشند.

مسلم غلامی گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در کمتر از یک سالی که پای کار آمده است خدمات بسیار بزرگ و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام داده و بزرگ‌ترین دغدغه خود را پاسخگویی و رفع دغدغه مردم عزیز می‌داند.

امام جمعه کبودراهنگ نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت این عید فرخنده اظهار کرد: واقعه غدیر به عنوان بزرگ‌ترین عید همه جهان اسلام محسوب می‌شود و در بسیاری از روایات و احادیث اهل تشیع و علمای اهل سنت به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام باقری گفت: تعبیر عید برای این واقعه عظیم که در زمان پیامبر اکرم(ص) اتفاق افتاده است برای این است که پیامبر(ص) با نقل خود در این روز بزرگ حجت را بر همه مسلمین تمام کرد و از این رو واقعه تاریخی غدیر برای همه جهان اسلام تا ابد عید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار