عملیات توسعه اتاقهای عمل بیمارستان کاشمر آغاز شد

عملیات اجرایی توسعه و بهسازی اتاقهای عمل بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمرآغاز شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۹۵۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، حسن مکارم،مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس دانشکده پرستاری کاشمر در حاشیه بازدید نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کاشمر از بخش های بیمارستان این شهرستان گفت: این اقدام در راستای خدمات رسانی مطلوب تر و افزایش ظرفیت ارائه خدمات به بیماران انجام می شود.

 

دکتر حسن مکارم افزود: ماهیانه بطور متوسط ۸۵۰ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود.

 

 دکتر مکارم افزود: از سال ۸۵ که بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر افتتاح شده است، چهار اتاق عمل فعال بوده و با توجه به تعداد بالای جراحی، نیاز به توسعه و افزایش اتاق عمل های بیمارستان ضرورت دارد.

 

وی گفت: با توجه به ضرورت تعویض کفپوش اتاق عمل های بیمارستان، با همکاری خیرین سلامت شهرستان، عملیات تعویض کفپوش های دو اتاق عمل، همزمان با عملیات توسعه اجرا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: نیروی های اجرایی با تمام توان و با حداکثر ظرفیت در حال اجرای عملیات توسعه و بهسازی اتاق عمل ها هستند تا در سریعترین زمان ممکن این طرح اجرا شود و به منظور ارائه خدمات، دو اتاق عمل و اتاق عمل اورژانس نیز مشغول ارائه خدمت است.

 

وی افزود: در حال حاضر اعمال جراحی در رشته های تخصصی جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، چشم، جراحی عمومی، ارتوپدی و کلیه و مجاری ادراری در شهرستان کاشمر در حال انجام است.

 

 وی گفت: با توجه به خرابی کمپرسورهای دستگاه های خنک کننده هوا در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) با پیگیری های به عمل آمده تعداد چهار کمپرسور خنک کننده جهت تعمیر اساسی به تهران ارسال شد که برای تعمیر آنها اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال هزینه می شود.

 

 

 نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت : کاشمر به عنوان قطب درمانی استان علاوه بر خدمات رسانی به بیماران شهرستان به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت شهرهای اطراف هم خدمات درمانی ارایه می دهد .

 

حجت‌الاسلام نیک بین افزود: تامین تجهیزات و امکانات درمانی مورد نیاز مراکز درمانی منطقه و توجه به زیرساخت ها به منظور توسعه گردشگری سلامت ضروری است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار