خبرهای داغ:

رزمایش «الی بیت‌المقدس 12» در ارومیه برگزار شد

رزمایش «الی بیت‌المقدس 12» با حضور پرشور بسیجیان خواهر و برادر در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۶۰۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

قهرمان عیوضلو در گفت و گو با بسیج از ارومیه، اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با رویکرد دفاعی، امنیتی، امداد و نجات با شعار «بسیج پاره تن مردم» در شهرهای مختلف آذربایجان غربی از جمله مرکز استان ارومیه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش الی بیت المقدس 12 با رمز یاامیرالمومنین در سراسر استان همچنین ارومیه آغاز شده است، گفت: این رزمایش به مدت دو روز 16 و 17 تیر در این شهرستان اجرا می‌شود.

عیوضلو، آماده‌سازی یگان‌ها برای انجام عملیات‌های واقعی در صحنه‌های اجتماعی، بالا بردن توان و آمادگی رزمی یگان‌های گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر خواهران، انجام عملیات روانی متناسب با وضعیت کنونی در حوزه‌های مقاومت بسیج از جمله اهدافی برشمرد که برای اجرای این رزمایش دنبال می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: تمرین و تداوم آموزش یگانی و آموزش رزم متناسب با مأموریت‌های واگذار شده، اشراف اطلاعاتی در حوزه سرزمینی و اجرای فشرده انواع تاکتیک‌های رزم انفرادی به صورت میدانی اهداف دیگری هستند، که از اجرای این رزمایش دنبال می‌شود.

عیوضلو با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه توان خود در تلاش هستند به اتحاد و همبستگی ملت ایران صدمه بزنند، گفت: حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف می‌تواند این نقشه شوم و دیگر دسیسه‌های دشمنان را خنثی کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار