رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

ما باید زمینه ساز ظهور باشیم

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در جمع پاسداران سپاه امام رضا علیه گفت:همینطوری نمی شود یکی بگوید ولایتمدار است. باید در همه صحنه ها حضور یابد و از ولایت دفاع کند. فقط به صرف گفتن نیست باید در عمل هم باشد. خداوند اراده کرده اسلام جهانی شود. حالا بدست ملت ایران یا به دست هر ملتی دیگر.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۸۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی در گردهمایی بصیرت افزایی سیاسی که در نمازخانه سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شده بود گفت: بیش از ۵۰۰ روایت داریم که قریب به اتفاق پیشگویی حوادث امروز است. با توجه به شرایط امروز باید برگردیم به مسائلی که بنیان اندیشه و اراده فکری ما را برطرف می‌کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به رسالت سپاه در برهه حساس کنونی خاطرنشان کرد : ما باید رسالت الان خود را بدانیم. سپاه نیز باید رسالت کنونی خود را بداند. رسالتی که مربوط به حکومت دینی می باشد. پیامبر گرامی اسلام در روز غدیر صحبت از آخرین ذخیره الهی و حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به زبان می آورد. ان شاء الله زودتر زمینه فرج و حکومت دینی ایشان فراهم شود. حدود ۱۵ قرن قبل پیامبر خاتم از آخرین ذخیره الهی صحبت به زبان آورده است.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی اضافه کرد : طبق روایات مردی از قم قیام می کند و مردم را به حق دعوت می کند. بر محور او جمعیتی جمع خواهند شد. همانند براده های آهن جمع خواهند شد و آنقدر مقاوم هستند که در برابر حوادث ضربه ای به آن ها وارد نمی شود. به آن مردم تحریم و فشار اقتصادی اثری نمی گذارد. امت های گذشته سختی های زیادی تحمل کردند که سختی های دوره ما در برابر آن ناچیز است.

 

ایشان افزود : شرایط و ویژگی های آن امت این است که از مشرق و مدینه زمینه ساز آخرین قدرت و ذخیره الهی خواهند شد. این زمینه سازی اقداماتی دارد. وجود آخرین ذخیره الهی سراسر لطف است. اما این که نیست یعنی ما باید زمینه سازی کنیم.

 

 

وی ادامه داد: امروز تقابل بین دو اراده است. یکی اراده جریان استکبار و مهدویت بدلی آنان است و دیگری اراده ذات باری تعالی با کمک ملت ایران در برابر آن اراده.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: عاشورا شیعه را فناناپذیر کرده است. مهدویت شیعه را شکست ناپذیر نموده است. ولایت نگهبان دو بال مهم ولایت و شهادت است. ملت ایران و رهبری ایران نیز خط مقدم این جریان هستند. تفاوت ما به نسبت امت گذشته این است که ما عزیز شده هستیم. گرفتاری ها و تکالیف و سختی های ما نیز زیاد است. امروز جنگ و شرایط متفاوت است. برای مقابله با استکبار جهانی یک سازه کار متفاوت می طلبد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: فقط با منبر و سخنرانی نمی شود که با دشمن و فشار دشمن مبارزه کرد. چرا عده ای نمی فهمند که بدون حکومت دینی نمی شود حکومت کرد. اگر حکومت دینی شکل گرفت، همه‌ی امت وظیفه دارند تا این حکومت را حفظ کنند.

 

سعیدی ادامه داد:یکی دیگر از مشترکات ما و امت گذشته پرداخت هزینه است. پرداخت هزینه برای دین مشترک است. از ابتدای اسلام تاکنون شاهد این مورد هستيم که همه اسلام در برابر استکبار هزینه داده اند. حضرت علی علیه السلام ۲۶ جنگ شرکت کردند. حضرت فاطمه سلام الله علیها هیچ وقت نگفتند چرا می جنگی؟ چون می دانستند در این هزینه ها شریک هستند.

 

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد :به روح رسول الله قسم که ترکش های جنگ نرم ثوابش از ترکش های جنگ سخت بیشتر است. همینطوری نمی شود یکی بگوید ولایتمدار است. باید در همه صحنه ها حضور یابد و از ولایت دفاع کند. فقط به صرف گفتن نیست باید در عمل هم باشد. خداوند اراده کرده اسلام جهانی شود. حالا بدست ملت ایران یا به دست هر هر ملتی دیگر.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی در انتها گفت: زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ۵ نوع آمادگی دارد. ۱- آمادگی فردی که افراد آیا آماده هستند یا نه. آیا پزشک و مهندس و یا تولید کننده امانتدار صادق است یا خیر. در حال حاضر با این خیلی فاصله داریم. ۲- آمادگی اجتماعی. یعنی چقدر برای ظهور تلاش می کنیم. ۳- آمادگی سیستمی یعنی حکومتی باید شکل بگیرد که مردم را دور هم جمع کند. تخریب حکومت دینی حرام است. ۴- آمادگی منطقه ای. یعنی تلاش حزب اللهی ها در سوریه، عراق، یمن و.... این ها زمینه سازان ظهور هستند. ۵- آخرین مورد هم آمادگی بین المللی است. باید با جهاد تبیین بگوییم آمریکا چه کرده و چکار می کند و جنایات آمریکا برای همگان مشخص شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار