وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کاهش نرخ بیکاری رهاورد دولت در چهارمحال و بختیاری است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر استانی دولت سیزدهم به استان چهارمحال و بختیاری عازم شهرستان کیار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۳۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر استانی دولت سیزدهم به استان چهارمحال و بختیاری رئیس جمهور دکتر سیدابراهیم رئیسی را همراهی می کند و در این سفر عازم شهرستان کیار شد.

کاهش 3درصدی نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری از رهاوردهای دولت سیزدهم است

کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری از رهاوردهای دولت سیزدهم در این استان بوده است که در این سفر افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، ارتقای مهارت‌های جوانان و اشتغال‌زایی بیشتر برای جمعیت شاغل در رأس اهداف سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بام ایران است.

غبارروبی گلزار شهدای شلمزار و دیدار با خانواده شهید جمال گرگیان

 آئین غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای شلمزار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیئت همراه و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در سفر یک‌ روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، وزیر کار پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان شهرستان کیار با حضور در گلزار شهدا و نثار شاخه‌های گل به یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

پس‌ از آن دکتر عبدالملکی با حضور در منزل دانش آموز شهید جمال گرگیان با مادر این شهید سرافراز دیدار کرد.

بازدید از کارخانه آب معدنی سیرنگ

دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در رأس هیئتی از مدیران کشوری و استانی در ادامه سفر به شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری، از کارخانه آب معدنی سیرنگ کوهرنگ هم بازدید کرد.

این کارخانه در حال حاضر با ظرفیت اشتغال ۷۰ نفر فعالیت دارد.‌ به گفته مدیر این مجموعه تولیدی، با فعال‌کردن هر چهار خط کارخانه میزان اشتغال مستقیم به ۲۵۰ نفر می‌رسد.

ارائه تسهیلات سرمایه در گردش و رفع مشکلات امور مالیاتی از جمله مواردی بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

بازدید وزیر کار از مجموعه ورزشی نیمه کاره شهدای شهر شلمزار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از مجموعه ورزشی نیمه‌کاره شهدای شهر شلمزار در استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

این مجموعه ورزشی با وجود تأمین اعتبار در دوره‌های گذشته اما تاکنون نیمه‌کاره مانده است.

مقرر شد پیگیری در سطح ملی برای تکمیل این پروژه ورزشی از سوی دکتر عبدالملکی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری صورت پذیرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان‌، دیدار با خانواده معظم شهیدان، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، ورزشی و گردشگری، حضور در شورای اداری شهرستان های کیار و اردل و دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله برنامه‌های عبدالملکی در سفر به چهارمحال و بختیاری است.

بازدید وزیر کار از سد خاکی نیمه کاره گهرو

دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در ادامه خود به شهرستان کیار در قالب حضور هیئت دولت و به نمایندگی از رئیس جمهور از پروژه نیمه‌کاره سد خاکی و شبکه آبیاری و زهکشی سد گهرو بازدید کرد.

مطالعات و اجرای آن از دهه ۸۰ شروع شده و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گفته «سیدشجاع زیلابی» فرماندار شهرستان، این سد برای تکمیل بدنه و شبکه آبیاری پایین دست به بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

سدگهرو به منظور تأمین آب ناحیه صنعتی و آب‌رسانی به روستاهای این منطقه مورد استفاده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار