رئیس جمهور به دیدار عشایر بختیاری رفت

دکتر سیدابراهیم رییسی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از ورود فرودگاه شهرکرد با بالگرد عازم دیدار با عشایر بختیاری در شهرستان کوهرنگ شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۹۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید ابراهیم رییسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود وارد فرودگاه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد و سپس با بالگرد برای دیدار با عشایر بختیاری عازم روستای لبد بازفت در شهرستان کوهرنگ گردید.

در این سفر آقای رییسی از روستا های و مناطق عشایری سخت گذر شهرستان کوهرنگ در فاصله 98کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری بازدید می کند.

گفتنی است؛ برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری به شرح زیر اعلام شده است:

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان فارسان، وزیر جهادکشاورزی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، وزیر کشور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان شهرکرد، وزیر میراث فرهنگی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان بروجن، وزیر نیرو نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های بن و سامان و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان کوهرنگ خواهند بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و ۲ عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت مسائل و مطالبات حوزه تخصصی خود را در سطح استان بررسی می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی، رئیس‌جمهور را در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار