خبرهای داغ:
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آمادگی رزمی و دفاعی ارتش، مثال‌زدنی است/ شهدا، مطهر اخلاص و فداکاری هستند

شاهرود_ فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده با بیان اینکه آمادگی رزمی و دفاعی ارتش، مثال‌زدنی است، گفت: شهدا، مطهر اخلاص و فداکاری هستند.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۷۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

آمادگی رزمی و دفاعی ارتش، مثال‌زدنی است/ شهدا، مطهر اخلاص و فداکاری هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، در بازدید از تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده شاهرود، اظهار کرد: امروز در سایه توجهات حق تعالی، ایران اسلامی از لحاظ رزمی و دفاعی در وضعیت مثال‌زدنی قرار دارد.
او افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدای گرانقدر و فداکاری ایثارگران و خانواده شهیدان است؛ نیرو‌های مسلح از کیان ایران اسلامی با قدرت دفاع خواهند کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت:خانواده شهدا، مدافعان حرم ارتش و شهدای دفاع مقدس اسوه‌های ایثارگری اند و شهدا مظهر خلوص و فداکاری.
حیدری تصریح کرد: احداث و تحویل مسکن سازمانی و شخصی به عنوان تکلیفی الهی از دغدغه‌های مهم نیروی زمینی ارتش است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده از وضعیت آموزش، آمادگی رزمی کارکنان و ادوات، تجهیزات نظامی و خودرویی بازدید کرد.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این دیدار با خانواده شهدا و مدافعین حرم ارتش و کارکنان پایور دیدار و به رفع برخی از مشکلات کارکنان پرداخت.

آمادگی رزمی و دفاعی ارتش، مثال‌زدنی است/ شهدا، مطهر اخلاص و فداکاری هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار