یک کارشناس مسائل سیاسی :

جهاد تبیین باید هوشمندانه در کنار خط تحریف جریان ساز باشد

دکتر محمد جواد یاری گفت: جهاد تبیین و افشاگری علیه اهریمن نکته ای که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تاکید دارند که این امر نیز ادامه دهنده راه شهداست.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۵۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند ؛دکتر محمد جواد یاری کارشناس مسائل سیاسی استان در جمع پاسداران سپاه شازند گفت: جهاد یا به سیف است یا به تبلیغ، زمان جهاد سیف در دوران ائمه و بعد از دوران امام حسین (ع) تمام شد گرچه در همان مقاطع جهاد به تبلیغ اولویت داشت. چرا که مهم تر از جهاد سیف بوده و هزینه آن کمتر است و راحت تر است از جهاد سیف. امام علی (ع) در تمامی جنگ ها پیروز بود و در جنگ صفین آنجایی شکست خورد که در جهاد تبیین کسی را نداشت تا مردم را در مقابله جبهه کفر روشن کند.

وی با تاکید بر اینکه جبهه باطل محدودیت ندارد، گفت: این منطق نظام سلطه و جهان غرب است. آمریکایی ها از سال 1398 ت 2018 هشت میلیون انسان کشتند تا به اهداف خود برسند. که منطق جبهه حق عکس این مقوله است.

دکتر یاری بیان کرد: اگر تبیین و روشنگری نباشد جبهه حق با وجود تمام وضوحی که دارد،جبهه باطل تلقی می شود. اگر اذهان از جبهه حق پر نشود جبهه کفر با تمام قوای خود و رسانه هایی که در خدمت دارد افکار جامعه را از کذب پر میکنند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: کشور ما در گذشته یک کشور در حاشیه بود که ما را بسیار ضعیف و گوشه گیر کرده بود و در سال 57 ما گفتیم منطق نظام سلطه که یک کشوهایی ارباب باشند و سلطه گر و یک کشورهایی سلطه پذیر باشند و رعیت نه در اسلام آمده و نه منطق آنرا قبول میکند. جنگ ما و آمریکا بر سر همین منطق است که ما در سال 57 این منطق را بر هم زدیم و حتی به کشورهایی دیگر هم ثابت کردیم که از این منطق بیرون بیایند و از این منطق و گفتمان جبهه ی مقاومت در سراسر دنیا تشکیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار