مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع):

آزادی خرمشهر ثمره اعتقاد،اعتماد و توکل بر خدا بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: آزادی خرمشهر ثمره اعتقاد،اعتماد و توکل بر خدا بود.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۰۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در نشست بصیرتی گردان ابوذر در خط مرزی جنوب غرب خوزستان که به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی برگزار شد، افزود:آنچه خرمشهر را آزاد کرد، اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام، اعتماد به نصرت و یاری خداوند و توکل بر خدا بود.

 

حجت‌الاسلام یحیایی تصریح کرد:اگر در آن شرایط حساس سیاسی و نظامی، کدخدا محوری به جای خدامحوری در دستور کار قرار می گرفت، خرمشهر هم مانند بحرین امروز پاره جدا شده از پیکر ایران اسلامی بود.

 

 

وی اظهار داشت: ایمان و توکل به خدا در تمامی نیروهای مسلح عملیات بیت‌المقدس وجود داشت و مولفه بعدی در این پیروزی، هدایت فرماندهی معظم کل قوا بود که با رهبری فرزانه بر مبنای قرآن، انقلاب و سیره ائمه اطهار(ع)، وحدت را ایجاد کردند.

 

یحیایی وحدت نیروهای مسلح را از دیگر عوامل موفقیت در این عملیات دانست و گفت: ارتش و سپاه همه واحد بودند و هدف اصلی آنها، پیروزی در عملیات بیت‌المقدس بود تا خونین شهر را دوباره به خرمشهر تبدیل کنیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) بیان کرد: ما می‌توانیم از عملیات‌های دوران دفاع مقدس استفاده کنیم و با الگو سازی، شاهد وحدت میان نیروهای مسلح و سه قوه باشیم، چراکه اگر جایی افتراق وجود داشته باشد، شاید پیروزی به دست آید اما به زودی از بین می‌رود.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار