خبرهای داغ:
به مناسبت سوم خرداد ماه صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای فاتحان خرمشهر در شهر سه قلعه

همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، مراسم یادواره شهدای حماسه فتح خرمشهر به همت بسیجیان پایگاه شهید شوشتری شهر سه قلعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۱۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، مراسم یادواره شهدای حماسه فتح خرمشهر به همت بسیجیان پایگاه شهید شوشتری شهر سه قلعه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از قرائت آیات نورانی قرآن کریم، حجت الاسلام کفشی امام جمعه محترم و معزز شهر سه قلعه به بیان خیر مقدم پرداخته است.

در این یادواره که با حضور خانواده های محترم شهدا، بسیجیان و آحاد مردم در محل مسجد جامع این شهر برگزار شده است پاسدار بازنشسته برادر برزگر به عنوان سخنران این یادواره به ایراد سخن پرداخت.

برزگر که خود از یادگاران و راویان دوران دفاع مقدس می باشد پس از ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رفقای شهیدش، عمل به هنگام، تکلیف مداری، توکل بر خدا، نترسیدن از ساز و برگ ظاهری دشمنان و همچنین درگیر نشدن در هیاهوی رسانه ای دشمنان را از ویژگی های شاخص شهدا و رزمندگان عملیات بیت المقدس بیان کرد.

وی در ادامه، شهید والامقام محمد جهان آرا را نمونه بارز و الگوی موفق مقاومت و ایستادگی معرفی کرد که باید ساختار فکری و سیره عملی این شهید بزرگوار برای جوانان امروزه و به ویژه بسیجیان در تقابل با جنگ ترکیبی دشمن عبرت آمیز و پند آموز باشد.

اهدای لوح سپاس و تقدیر از برادر طاهرنیا به عنوان‌ فاتح خرمشهر و رزمنده حاضر در عملیات بیت المقدس از شهر سه قلعه از دیگر برنامه ها بود.

حضور در گلزار مطهر شهدای شهر قلعه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برنامه پایانی این محفل آسمانی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار