دیدار مسئولان با خانواده شهدای روحانی در لردگان و خانمیرزا

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و استقبال از کنگره شهدای روحانی دیدار و تکریم خانواده شهیدان در لردگان و خانمیرزا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۸۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: در آستانه برگزاری کنگره 4هزار شهید روحانی کشور در شهر مقدس قم که چهارم خردادماه برگزار می شود؛ دیدار و تکریم خانواده شهدای روحانی در شهرستان های لردگان و خانمیرزا با حضور جمعی از مسولان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی رشیدی افزود: روحانیون در طول دوران دفاع مقدس نقش سازنده و موثری در جبهه های جنگ داشتند و با حضور در کنار رزمندگان و خطوط مقدم شهدای زیادی تقدیم نظام اسلامی کردند.

وی ادامه داد: در دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان لردگان و خانمیرزا، فرمانداران شهرستانهای لردگان و خانمیرزا ، فرماندهان سپاه ناحیه لردگان و خانمیرزا و برخی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند.

رشیدی اضافه کرد: در این برنامه با خانواده های شهید علی عبادی از شهدای ترور ، شهید محسن بیژنی، شهید احمد وصال منش، شهیدمجتبی کریمی و شهیدخدایار صابری از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و تابلو فرش مزین به عکس شهدا به همراه لوح سپاس و چفیه متبرک مقام معظم رهبری به این خانواده ها هدیه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار