خبرهای داغ:
جشنواره نسل فیروزه‌ای (۴۸)؛ معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج):

تمام حرکت بسیج باید در راستای منافع مردم باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به نقش بسیج در انسجام اجتماعی، گفت: تمام حرکت بسیج باید در راستای منافع مردم باشد.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۵۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،سرهنگ عمو مهدی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام علی علیه اسلام  سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه اظهار داشت:بسیج باید با برنامه ریزی مناسب و تشکیلاتی بهتر نسبت به قبل و کار جهادی، مردم را در اداره امور کشور مشارکت دهد.

وی ادامه داد:با  راه اندازی و تشکیل قرارگاه های محله محور توسط بسیج می توان مردم سالاری دینی را در کشور محقق ساخت و خود مردم ادراه امورات محله را بدست گیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) با تاکید بر مردمی بودن بسیج گفت:بسیج اصالتا از خود مردم،با مردم و برای مردم است،لذا حرکت بسیج باید تماما در راستای منافع مردم باشد.

در ادامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت:قلب سال،ماه رمضان است و شما بسیجیان باید در این ماه مبارک، زاد و توشه مناسب برای خود ذخیره کنید.

وی افزود:با توجه به هجمه های شدید دشمن،حضور شما در عرصه های مختلف بسیج به واقع کاری ماندگار و مقدس است.

امام جمعه شاهین شهر روحیه بسیجی را روحیه ای پیش برنده  و موفق نامید و عنوان داشت:هر کجا با روحیه بسیجی و جهادی ورود کردیم در آن حوزه به موفقیت و سربلندی رسیدیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار