کارشناس دینی و مذهبی:

قواعد قرآنی زیر بنای جهاد تبیین است

حجت الاسلام حسینیان در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان کیار، گفت: قواعد قرآنی زیر بنای جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۶۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛کارگاه آموزشی جهاد تبیین با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کیار در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی، ماه تعقل و تفکر و ماه غلبه بر هوای نفس است.

حجت الاسلام حسینیان با اشاره به آیه 138 سوره مبارکه بقره " صِبْغَةَ اللَّهِ وَ مَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً وَ نَحْنُ لَهُ عابِدُونَ‌ " گفت: ماه مبارک رمضان، ماه رنگ خدا گرفتن است و هیچ رنگی بهتر از رنگ خدایی نیست.

وی افزود: فلسفه ماه مبارک رمضان، تقویت اراده هاست،چیزی که امروز جامعه بیش از پیش به آن نیازمند است و همانگونه که مقام معظم رهبری مد ظله العالی فرمودند امروز جنگ، جنگ اراده هاست و اگر اراده انسان ها رنگ خدایی بگیرد هر مشکلی را می‌توانند از سر راه بردارند و در مقابل هر تهدیدی بایستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار  اظهارکرد: وقتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می گوید  تا کمتر از چند ماه دیگر طومار داعش برچیده می شود، حکایت از اراده ای فولادین دارد و زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند:« اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید»، حکایت از اراده‌ ی الهی دارد و یکی از راه های تقویت اراده، انس با قرآن کریم و تطبیق خود با قواعد قرآنی است.

حجت الاسلام حسینیان خاطر نشان شد: مقام معظم رهبری فرمودند قرآن همیشه پاسخگوی نیازهای متنوع بشر است و مشکل ما این است که خود را با قرآن تطبیق نمی دهیم.

وی افزود: توجه به قواعد قرآنی زیربنای جهاد تبیین است که امروز مورد تاکید مقام معظم رهبری است و انسان باید حق را به واسطه قرآن بشناسد، تا بتواند سخن حق، مسیر حق و عمل حق را تشخیص بدهد و برای مقابله با تلاش انبوه رسانه های بیگانه توجه بیش از پیش و دقت به قرآن مورد نیاز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار