خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی:

آزادگان جهان جنایات رژیم نامشرع صهیونیستی را در روزقدس محکوم کنند

مرجع تقلید شیعیان گفت: بر هر انسان آزاده‌ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشرع صهیونیست اعلام کنند.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۱۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حسین نوری همدانی به مناسبت در پیش بودن روز جهانی قدس و ضرورت حضور پرشور در این راهپیمایی برای محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیامی صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح ذیل می‌باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالیان متمادی است که بشریت شاهد ظلم و ستم عده‌ای غاصب نسبت به مردمی مظلوم می‌باشد و هر روز این ستم‌ها افزایش می‌یابد و سکوت مجامع بین‌المللی مرگبارتر و زجرآور تر است و همانطور که امام راحل رحمت الله علیه فرمودند مسئله محوری و اول جهان اسلام مسئله قدس شریف است.

بر هر انسان آزاده‌ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیست اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم نماید و در موضوع راهپیمایی که نماد یک حرکت اعتراضی نسبت به این جنایت است طبق نظر مسئولان بهداشت و درمان و رعایت مسائل مربوط به وضع بیماری موجود در کشور عمل شود.

انشاالله ملت ایران بار دیگر این تجاوز و ظلم را محکوم خواهند نمود و شکی نیست با اراده خداوند متعال و همبستگی ملت‌های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیست از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار